23 Ekim 2011 Pazar

rapor yazıyorum

hayır yanlış anlaşılmasın buraya değil...
bölümdeyim yine tüm hafta ve hafta sonu olduğum gibi..24 ekim stüdyo 401 in ilk jürisi var ve biz jüriye eksiksiz çıkmak için çok çalışıyoruz...
başım çatlıyor ve ayaklarım üşüyor şuan..düş sokağı sakinlerini dinliyorum acı sorular ve yüzler...deprem haberini yeni öğrendim ülke olarak çok kötü günler yaşadığımız bir gerçek...sınanıyoruz sanki...ağlamak istiyorum bu kadar yaşanan kötü olaylara hem sanki ağlasam geçecekmiş gibi baş ağrım..migrenin tutunca en çok kendimden nefret ediyorum ya şuan migrenimin tutma katsayı değeri o kadar artmış olmalı ki kendimden bile nefret edecek boyutta düşünemiyorum kendimi..sakinleşmek için dinliyorum seni düş sokağı sakinleri...
ve bu halimle rapor yazıyorum ve bu halimle bölümdeyim ve bu halimle çalışıyorum...
şuan bir sıcak çorba için neler verirdim diye düşünüyorum açıkçası... (bu koyduğum fotonun açıklaması)
şarkım değişti al beni yar...keşke gelse yarim ve alsa beni buradan..ne kadar isterdim hatta bunu sıcak çorbadan daha çok isterdim evet evet kesinlikle bunu daha çok isterdim...
bıktım artık hep aynı var oluşlardan....
rapor yazıyorum ara veriyorum buraya bir şeyler ekliyorum buraya ara veriyorum rapora devam ediyorum..raporum bitmek üzere hatta ve sanırım bu yazıda...aslında bahsetmek istediğim çok şey var..

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Zor günler yaşıyoruz. Allah kurtarsın. İbret almalıyız..