28 Ekim 2011 Cuma

Geceyi yontuyorum, sözcüklerin de kederini gördüm!..


yazıya yazmaya başlamadan ev arkadaşımın yine ekranımdaki kelimeleri okumasıyla yazının konusunu değiştirdim..çünkü bana kederli şeyler yazma dedi birde geceyi yontmakla ilgili saçma bir espri yaptı ama yazmayacağım...
ben bunları yazarken yazıyı okuyor hatta kendi kendine gülüyor ve hatta bana esin kaynagı oldugunu düşünüyor..aslında yalan sayılmaz bazen cidden onların konuşmalarından davranışlarından hallerinden çok etkilenip bir çok yazımın bir çok yerine onlar sayesinde değinmişimdir..
neyse artık yazının cidden konusu değişti cidden efkarlı bir yazı yazacaktım ama vazgeçtim gece gece kedere ne gerek var...
hayal büyücüsüyüm sanırım ve ilk yanlışım akarsu olmak istemem ile başladı...
hayaller kuruyorum bitiriyorum sonra tekrar kuruyorum bir yerlere bir şeyler yazıyorum... şu an yazıyı yazarken bu yazıya hangi fotoyu eklesem diye düşünüyorum...

Hiç yorum yok: