12 Şubat 2012 Pazar

izli-YORUM- yakışıklılar cenneti- Hanazakari no Kimitachi e

yakın zamanda sırf kafa dağıtmak için yöneldiğim uzak doğu sinemasından bir türlü çıkamıyorum ve şimdi bu yüzden size yakın zamanda bitirdiğim ve hakkında bir şeyler karalamak istediğim bir dizi yazısından sesleniyorum..
öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu diziyi izlerken her "ne seyrediyorsun? - adı ne onun?" sorularını yanıtsız bırakmışımdır.çünkü filmin adı Japonca olduğu için söyleyemiyorum ki zaten söylesem duyan anlamayacak..ikincisi neden filmin Türkçe adını söylemiyorsun sorunuzu duyar gibiyim çünkü filmin Türkçe adı benim dzyi seyrettiğim dakikalarda yanlış anlama gelecek şeyler canlandırıyordu..saat iki de herkes uyumuşken karanlıkta tek başıma dizi izlerken gelen bir "ne izliyorsun?" sorusuna " yakışıklılar cenneti" dersem yanlış anlaşılacağını düşündüğüm için belki de (= hep bilmiyorum diye geçiştirdim..
neyse diziye geçeyim...
İsim(romaji): Hanazakari no Kimitachi e
İsim(türkçe): Yakışıklılar Cenneti
Kategori: Okul, Romantik, Komedi
bu kadar net bilgi yeter hadi iyi seyirler demeyeceğim tabii ki (= dizinin konusunu şöyle bir kısaca anlatayım...
dizi bir okul komedisi diğer erkek okullarından farklı olarak bu okul öğrencilerini yakışıklılıklarına göre seçiyor o yüzden zaten adı yakışıklılar cenneti ama bana sorarsanız bir iki yakışıklı dışında filmde cidden yakışıklı yok ki onları uzun uzun anlatmayı düşünüyorum (=


okulun üç yurdu var bu üç yurtta kendi dallarında başarılı olan öğrencilerden oluşuyor vve her yurdun birer yurt başkanı var..
soldan sağa yurt başkanları görülmektedir.üçüncü - ikinci <3 - birinci yurt başkanları..her yurdun kendine has özellikleri var demiştim.


 birinci yurt uzak doğu dövüşlerinde usta çok aşık ve sürekli yarı çıplak dolaşan bir yurt başkanları var (yukardaki resim:))

ikinci yurt atletizm dalında bir numara ki soldan başta olan yurt başkanı Namba çok sevimli ve çok çapkın hatta yurtta buna aşık bir eleman var esas kızımızı kendinden sevimli görünüyor diye kıskanmakta falan..
ve üçüncü yurt da sahne sanatları konusunda bir numara..üçüncü yurdun başkanı biraz enteresan sürekli şimşek çakıyor içine ne idüğü belirsiz varlıklar giriyor..bir de bunlar hemen hemen her müsabakada hile yapıyor ama hileyi bile ellerine yüzlerine bulaştırıyorlar (=
ve bu okulda çok fazla ders sahnesi falan izlemek mümkün değil daha çok yurtlar arası müsabakalar söz konusu..işin eğlencesi de zaten bu müsabakalar..

evet bizim esas kızımız erkek kılığına girip okula yazılıyor ve beğendiği sporcu ile aynı yurt (ikinci yurt) aynı odada kalıyor (daha başkası söz konusu olamazdı herhalde) neyse dizi boyu üzerinde devam ediyor..

dizide bir kız iki esas oğlan olmak üzere üç önemli karakterimiz var ki benim en savdiğim karakter yeteri kadar önem verilmemiş NAKATSU karakteri (sol baştaki(=) 
evet diziyi nakatsu karakteri için izlediğim söylenebilir onun dışındaki olay ve karakterler eh işte...özellikle kendi kendime tiyatro havasında konuşmaları iç ses çekişmeleri ve esas kızımızı erkek olduğunu bile bile sevmesi (= evet nakatsu kesinlikle dizi içinde en keyifli karakterdi..
yalan makinesi sahnesinde evdeki uyuyan herkesi uyandırmış olmamın tek sebebi nakatsunun durdurulamaz komikliğiydi sanırım 
fazla bilgi vermek istemiyorum yoksa dizinin tamamını hiç bir bölüm sahne anlatmadan yazabilirim sanırım bir kaç çok güldüğüm anın fotoğrafını da koymalıyım ama..
diziyi izlemenizi tavsiye ediyorum gerçekten...dizi 12 bölümden oluşuyor birde saçma sapan bir özel bölüm yapmışlar ki kesinlikle beklenen özel bölüm o değil (=
dizi benden nasıl not aldı bakalım:
okul:               5/10
romantik:    6/10
komedi:        9/10

not:bunları müdire hanım söylemedi ve hayır elimden okumuyorum (diziyi izleyenin anlayacaği bir şey üzgünüm :))

4 yorum:

Arrow Cave dedi ki...

bir Uzakdoğu esintisine tutulmuşsun gidiyor korku fimleri gibi olmasın sonra tabii ki japon korku filmi gibi;DD

tutarsiz turşu dedi ki...

korku filmi izlemem nerdeyse hiç izlemedim izlemeyide düşünmüyorum ama evet bir furya aldı beni bu aralar japon kore izledikçe izliyorum (=

Arrow Cave dedi ki...

3.sınıf gerilim filmi diyelim korku kültürleri epey bir farklı;D

üç vakte kadar Tokyo'ya yolculuk var;DD

tutarsiz turşu dedi ki...

tokyo değilde koreye gitmeyi ok siterim keşke öyle bir imkan çıksa secret mı yapsam ne yapsam :D