7 Şubat 2016 Pazar

çift kişilik yatakta tek kişi yatılması tamam rahat ama sanırım ben biraz dağınım :/

bu sabah yatağımdan çıkmaya çalışırken yataktakileri de çıkarayım dedim :/
çıkarılanlar:
  • şarj aleti ( olabilir.)
  • telefon (olabilir.)
  • bilgisayar ( dün gece kapatıp yastıgın altına koymuşum bu biraz enteresan geldi tabi :/)
  • sigara (olabilir.)
  • çakmak (olabilir.)
  • bere (bunu ne ara koydum bilmiyorum.)
  • cüzdan (bunun yeri kesinlikle yatak değil.)
  • kavanoz ( ki bu en ilginci çünkü gece yatarken yanıma kavanozla su alıyorum bardak az oluyor şişe suyu sevmiyorum :/ su bitince yatagın altına koyardım neden yatak içinde kalmış bilmiyorum :/)
neyse bende sığıyorum yataga sıkıntı yok :/

2 yorum:

Profösör dedi ki...

No sigara, noo çakmak.. Dua taşı yanında iyi gelir. Küçük bir kartvizit boyutunda gramajlı bir kağıtta "Allah'ım işlerimi kolaylaştır; zorlaştırma. İşlerimi hayırla tamamlandır."

tutarsiz turşu dedi ki...

sigarayı bırakmaya çalışıyorum zaten bu aralar tek tük yakıyorum sadece :) teşekkür ederim @profösör