13 Eylül 2012 Perşembe

bir gençlik filmi seyrettim ne kadar beğendim ne kadar beğendim

kore filmlerine olan aşırı bağımlılığımı azaltmak için biraz uzak durmaya çalıştığım doğrudur..ama ara sıra bir kaç doz almazsam da zevk alamıyorum izlediklerimden..
yakın zamanda bir film izledim SUNNY ( Sseo-ni)  ve o kadar beğendim o kadar beğendim ki..
filmi izleyeli nerdeyse bir hafta falan olmasına rağmen şimdiye kadar ikinci kez yine izledim ve evde sürekli sunny dansı yapıyorum..
filmin afişinden de belli oldugu üzere film iki şekilde seyrettiriyor kendini...filmden biraz spoiler vermek gerekirse (: film kızlarımızın lise hayatıyla şimdiki hayatlarını anlatıyor..
lise de üzücü bir olaydan sonra ayrılan grubumuzun yıllar sonra başrol oyuncumuz sayesinde toplanılışına tanık oluyoruz..






başrol oyuncularımız (: özellikle okul yıllarını canlandıran oyuncu çok sevimli (:

filmde arkadaşlık var aşk var kavga var müzik var eğlence var...ve hüzün var...özellikle kızların okul hayatını anlatan kısımlar çok eğlenceli günümüze gelince biraz hüzünleşiyor film..
pek fazla anlatacak bir şey yok benden sadece BU FİLMİ KESİNLİKLE İZLEMELİSİNİZ notunu alıyor (: bence dinleyin beni ve bu filmi izleyin.

1 yorum:

junkook dedi ki...

ben bu filmi izleyemiyorum düzgün site yok siz hangi siteden izlediniz