13 Eylül 2012 Perşembe

ufaktan bir stres almadı değil...NEEEE BİRİ EVLİLİK Mİ DEDİ o.O

erkek arkadaşım ile ailemi tanıştırma vakti geldi çattı..ya zaten hepsi tanıyor ama söz konusu beraberliğimizi bir üst evreye geçirmek olunca :D ( bir üst evre nedir ya sanki oyun oynuyorum amk.) insanı bir stres sarmıyor değil...

annem gözlerini bir noktaya sabit tutunca biliyorum ki yine aklında misafirlerim gelince ne hazırlayacağını ne ikram edeceğini düşünüyor...
babam söz konusu açılınca üzülüyor ve üzüldüğünü bariz belli ediyor..
kardeşim dalga geçme seanslarını uzattıkça uzattı ama hala "bak ben evlenince yanında olmayacağım" acındırmalarımı yiyip istediğimi yapıyor..
sanırım bu konuda ben sıkmayan tek şahsı muhterem kişi abim oluyor..sadece ara sıra "emin misin? yani bak alışkanlık olabilir? yani bu kadar zaman çıktın diye evlenmek zorunluluk değil" diyerek beni biraz huzursuz etmiyor değil ama yine de diğer aile bireylerini düşününce bu bir hiç olarak kalıyor (:

o değil de şimdi istemeye geldiklerinde ben ne giyeceğim ( sanırım konunun ana fikri benim için sadece bu :))

5 yorum:

NİMO =) dedi ki...

oooff bu durumlar dün gibi sank. ne stresli dönemlerdi benim içinde. Ama bir bakmışsın gelinliğini, evinin eşyalarını seçiyorsun benim gibi nasıl ev çekip çeviricem diye stres yapıyorsun.

O zamanlar işin en güzel zamanları şimdi ben hep gülümseyerek bakıyorum. keyfini çıkar .)

Profösör dedi ki...

herşeyin hayırlısını istememiz gerekir. İyi şeyler daim olsun inşallah..

tutarsiz turşu dedi ki...

@nimo (: teşekkür ederim umarım keyifli keyifli geçecek benim için de bakalım şimdilik streten bir şey anlamıyorum ama (:
@profösör teşekkür ederim inş. daim olur (:

son hata dedi ki...

Kurbann olurum sana beraber secelim ne giyceğiini (:

tutarsiz turşu dedi ki...

jüliiiii çok teşekkür ederim (: kesinlikle yardım etmelisin bana bu konuda (: