8 Eylül 2012 Cumartesi

A mı diyim B mi diyim C mi diyim?

her zaman her şeyde izlediğim bir sıra olmuştur. hayatın bana sistemsiz yaşayamazsın deme şekli gibi bir şeydir bu sıra. bazen baya ileri gidip yaşamı kendim için çekilmez kılmamım sebebidir da aslında bu sıra...bu diziliş ve benim bu içinden çıkamadığım kombinasyon topluluğu..
her zaman bir değil bir kaç plan yaparım -yapılacaklar için- ki birisi olmazsa birini yapayım plansız kalmayayım. ama nedense bayadır benim planlarımın hepsini tek tek suya düşüp de benim ellerimin bomboş olduğunu fark ediyorum..
ELLERİM BOMBOŞ YAKINDA DA BİRİNİN YÜREĞİNDE BİR SIZI OLACAK HATTA SPAZM HATTA BELKİ KRİZ!!!1
neyse konuma döneyim..
evdeyim..bu yaz (artık yaz kaldı mı onu bile bilmiyorum ama ) hiç olmadığım kadar ailem ile vakit geçirdim. malum her yaz stajlarım bütlerim sınavlarım pek ailemin yanına uğrayamıyordum ama bu yaz bomboş bir berra olarak karşılarındaydım. yaz tatilimin sonlarından sesleniyorum PEK MEMNUN OLMADILAR :)

evet az bir zaman sonra ders kayıtları ve başvurduğum ve geri dönüş yapılan işler için görüşmelere gideceğim ve bu görüşmeler için bir sıralama yaptım hatta onunla da kalmadım 3 tane plan yaptım. eğer bunlar da suya düşerse beni iki göz iki çeşme yine aynı bu saatlerde burada bulabilirsiniz (:

Hiç yorum yok: