9 Şubat 2012 Perşembe

bir mimdir iki mimdir üç mimdir dört mimdir ondört mimdir

sanırım blogumun ilk mim yazısı bu olacak...mimlenmişim de ( enes ) iadeyi ziyaret yapayım dedim..hem zaten uzun zamandır bir harem fikri vardı kafamda..evet sadece kafamda..ahhh ahhh hayallerde buluşalım...buyurun sizde buradan gelin haremime bir merhaba deyin (:

öncelikle kimden başlayacağıma karar verememekle beraber müzik ruhun gıdasıdır diye düşündüm ve ilk haremime sokacağım isme karar verdim..teoman...o eline gitarını alsın bir kenara çekilsin ve kederli kederli ritmini tuttursun başka bir şey istemiyorum gerçekten (=


harem bu ne olup ne olmayacağı belli değil sonuçta bir doktor lazım..bence televizyon tarihinin en sempatik ve karizmatik doktorusun Hugh Laurie sen olmazsa olmazımsın o yüzden (=

bir doktor daha olmalı ki bu diğer doktorlara benzemiyor o bir zaman lordu eee benim haremime yakışır zaman kavramını pek dikkate almamak için (=

evet supernatural karakterlerinden seçtim seçtim seni seçtim...sam ve dean kardeşlere fark attın Misha Collins yani bir nevi melek castiel...

sevgili kaptan sırf rotamızı şaşırmayalım kaybolmayalım diye sana ihtiyacım var...evet hareme girme nedeni sadece bu yani Johnny Depp (=


karizmatik ve ukala insanları seviyorum demiştim değil mi daha önce işte bu yüzden Nejat İşler aramızda haremimde olmalı...


eee harem olur da şehzade olmaz mı orada? haremin hakkını verecek insan..küçük şehzade Mehmet Günsür de benim haremimde boy göstermeli bence(=


bir oyunlar bir fanteziler bir arkadan iş çevirmeler..söz konusu harem olunca chuck bass gibi biride olmalı diyorum ve sayın Ed Westwick i haremime çağırıyorum


geldik asyalılara..öncelikle çekik gözlü seviyorum asya dizilerinde işlenen masum (ve gerçek olmayacak kadar senaryo) aşkları seviyorum o zaman en sevdiğim asyalı elemanlarında aramızda olması gerek diye düşünüyorum ve senide alıyorum haremime Kim Hyun Joong

sırf bu şapşal gülümsemesinden sanırım girdi haremime esprili erkekleri severim sonuçta..espri zekanın bir getirisidir..zeki erkek sevilmez mi hareme konulmaz mı? (= hadi kapıda kalma gir derler adama Jang Keun Suk..


evet haremimden anlaşılacağı üzere esmer candır..kemikli yüz hattı on numaradır..erkek dediğin gülümser..gözleri ışıl ışıl parlar falan filan..zeki olur ukala olur ve birazda nevrotik olur (=

mimlenenler:
"üsturupsuz yazar" ım (=
fil biti (=
enes
zaman dilimi
arya ve alya
böcek yiyen peygamber
cips yiyemeyen kız

12 yorum:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Anam! Beni de mimlemişin:D
Bakınca anladım, oy yazayım yarın:D

biricitconsungunlugu dedi ki...

ahh ahh sehzade mustafa :))))

Barney Sikerson dedi ki...

aha japon gordum sok gecirdim

tutarsiz turşu dedi ki...

@üsturupsuz tabii ki de seni mimleyeceğim açıkçası haremini merakla beklemekteyim (:
@biricit ah şehzadem ah o olmaz olur mu? hem şöyle bir şey düşündüm o benim haremime girmezse ben onunkine girebilirim çok ciddiyim (:
@barney onlar japon değil koreli(:
ama japon olarak beğendiğim oyuncularda var..ve aslında sona bırakarak en çokta haremimde onları istediğimi vurguladım ben (:

Barney Sikerson dedi ki...

koreli, japon, cinli hepsi ayni degil mi minyon tipli apachivari saclari olan adamlar

tutarsiz turşu dedi ki...

yo hiçte apaçi vari adamlar değiller sadece aşırı bakımlılar (: evet birbirlerine benziyorlar ben sadece tanıtmak açısından öyle dedim..

enes dedi ki...

doktorlara hiç şaşırmadım Dr House ve David Tennant şaşırtıcı değildi..

fakat Kore'den ithal görünce ben de şaşırdım harem bu zevkler ve renkler tartışılmaz yani..

Yakın bir zamanda uzakdoğu turnesine çıkmış olabilirsin;D

tutarsiz turşu dedi ki...

@enes doktorlara şaşırmayacağını biliyordum (: ve evet dediğin gibi harem bu tüm dünya ırklarını bir araya getirdim yalnız şaşırtıcı olan hiç sarışın yok (:

Barney Sikerson dedi ki...

simdi senin kore orneklerinin saclari yer cekimine karsi gelmiyor ama bu adamlarin buyuk bir bolumunu saclari yer cekimine isyan ediyorlar onun icin apacivari demistim.

tutarsiz turşu dedi ki...

@barney o değil de gerçekten tatlı adamlar ya (=

orta karar dedi ki...

O la! Hem de ne güzel mimlenmişim =)

Bu arada söyledim mi bilmiyorum ama blog çok hoş görünüyor =)

tutarsiz turşu dedi ki...

@orta karar mimledim ve haremini cidden merak ediyorum (=
teşekkür ederim işte tasarım konusunda bir şeyler yapmaya çalışıyoruz :D