13 Mayıs 2013 Pazartesi

anne ben nasıl fakir oldum?


her şey pazar günü anneler günü olmasıyla başladı demeyeceğim. o kadar geçmişe dayanan bir şey ki bu yıkım, bu facia :/
her şey yaklaşık 3 sene önce bu bloğu açmam ile başladı. evet ben yaklaşık 3 senelik tumblr kullanıcısıyım ama blogger kendini aldatılıyor hissetme senin yerin apayrı (:

bu blogu açarak kendi halimde takılıyordum ki bir keşif sonucu şu bloğa rast geldim ve benim için tabiri yerindeyse yeni bir dünyanın kapısını açtım :D

tamam kendi halinde makyajını yapan modadan da az buçuk anlayan bir insan evladıydım bunu kabul ediyorum yani cahil cühela değildim diye biliyordum kendimi taa ki simgeyle tanışana kadar bu konulara gerçekte ne kadar yabancı olduğumu fark ettim :D
simge kendi halinde gayet güzel hoş bakımlı bir kızcağızımız ve bizim gibilere ( cahil cühela topluluğuna) yardım etmek için elinden geleni yapıyor. ( güzin abla kısmından bahsetmek bile istemiyorum tamam benim ilişkim (tahtaya tık tık) gayet düzgün senelerdir ilerliyor ama bazı anonim soruları bana bile akıl veriyor cidden :D) bir kaç caps aldım simgeyi ne kadar sevip bağrımıza bastığımızı anlayın yani (:
işte bir kaç örnek (:
simgenin sözü dinlenir o kadar (: (watson ı zengin eden biri daha :D)
demiştim size idol (:
asdfghjklşi 
bir ben daha (: işte başlayınca bırakılmıyor simgenin sitesi (: maşaya yazımın sonunda ben de geleceğim (:
şimdi başlığa gelelim :D anne ben nasıl fakir oldum.

senelerin verdiği takip ve not alma kısımlarını geçerek pazar gününün verdiği indirim yağmuruna da tutularak kendimi kentimde bulunan watsons ve gratis mağazalarına attım. ve size şu kadarını söyleyeyim eğer harcadığım parayı yatırım amaçlı kullansaydım saydığım mağazaların %2-3 lük hissedarı olarak yazabilirdim size şu satırları...ama ben ne yaptım annemin bunlardan zaten sende vardı bak aynısının bir ton açığı kelimeleriyle kendime geldim ve kahroluşuma bir kaç defa şifre girdiğimi fark ettim. sadece maaşıma girmeyip ayrıca haziran sonu tatil için biriktirdiğim paranın bir kısmını da tırtıklamış olduğumu fark ettim :((( kahroluyorum :/ bu kadar ürün sonrasında eğer güzelleşmezsem iki çift lafım olacak o çalışanlara asdfghjklş
tamam işin ağlamalı kısmı bittiğine göre en eğlenceli kısım olan ben ne aldım sayfasını açıyorum :D telefonumun kamerası bir tost makinesi bir çamaşır makinesi kıvamında olduğu için ayrıca bu yazıyı ofiste yazdığım için şimdilik netten bulduğum fotolarla idare edeceğim :D zaten ara ara kullanım şeklidir ne bileyim işe yaradı falan gibi postlar ile ürünleri görebilirsiniz :D
başlayayım (:
açıklaması yanında yazdığı gibi ben yine de bunu neden aldığımı anlatayım (: bilen bilir sürekli bir yerlerden bir yerlere hareket halindeyim bir kaç sene öncesinde bu durumun cildim üzerinde ki kötü etkisini fark etmiştim. otobüsten inince hatta uçaktan inince böyle cildimin yüzeyinde ne olduğu belli olmayan bir yoğunlaşma falan daha öncesinde oriflame in şu ürününü kullanıyordum ama uzun bir süredir bu ürüne ulaşmak zorlaştı benim için ve gratiste ki beni azimle dinleyen ve her soruma cevap veren kadın bana bu ürünü önerdi açıkçası pek inandırıcı gelmese de denemekten zarar gelmez diye aldım bu ürünü ha bu arada ürün günlük krem bu ilk başta olan (:
şampuan olarak simgenin önerisiyle watsons biralı şampuan ve bakım ürünlerini kullanıyordum ama yeni öğrendiğim bir habere göre şampuanlar 6 ay da bir değiştirilmeliymiş aynı diş fırçaları gibi. 6 ay içinde şampuan saç tipine artık etki etmiyormuş yani saç alışıyormuş işte anlayın janjanlı tıp diliyle veya kozmetik diliyle anlatamıyorum :D işte bu yüzden ben de elseve ve biralı şampuanları değişimli kullanıyorum ayrıca elsevin sıvı saç kremlerine bayılıyorum bu indirime kayıtsız kalamazdım :D üç al iki öde dedin beni benden ettin gratis <3

bu aralar yeni parfüm arayışındaydım zaten bakalım beyonce heat rush ile giriş yaptık sanki kokusu fazla kalıcı değil gibi ama zarif bir kokusu var (:

her ne kadar esmer/bronz tenli bir insan olsam da kıştan çıkan bacaklarım gözüme bembeyaz görünüyor :/ özellikle etek/şort mevsimini açtığım şu günlerde en çok buna ihtiyacım varmış gibi hissediyorum nedense...onun dışında bronzlaşma ile ilgili bildiğim her şeyi şurdan öğrendim (simgeye tekrar <3 <3 <3 )

bahsettiğim biralı saç ürünleri de bunlar ( evet bunlardan da stok misali ikişer üçer atmışım sepete hayır çok büyük indirime girdiğinden değil tamamen dengesizliğimden kaynaklı bu durum :/ )
bunların dışında rimelimi değiştirdim 
bunun sarısını kullanıyordum değiştirdim bu daha iyiymiş ben satıcının yalancısıyım (: bugün kullandım şahsen memnun kaldım (: ben diğerinden de memnundum ya bakalım maksat değişiklik (:

bunlar dışında bir kaç loreal parisin rujlarından ikişer üçer atmışım sepete acı gerçekle öncelikle kasa da sonra da evde karşılaştım ki aldıklarımın bir kaçından zaten bende varmış :/ neyse fazla mal göz çıkarmaz (:
aldığım ıvır zıvırlardan bahsetmek istemiyorum ( pamuk, el kremi, sabun, kolonya, yüz maskeleri, diş macunu, ağız bakım suyu, banyo ürünleri vb.) zaten paranın büyük bir kısmı bu ıvır zıvıra gitmiş ama emin olun hepsi gerekli (:
tüm ürünleri poşetlerinden çıkarıp dizerken bir anlık burukluk yaşamadım değil :/ bitmişti o güzelim alışveriş saatlerimin sonuna gelmiştim son bir çırpınışla...
-anne, simgenin maşasından istiyorum ben 32 mm lik ondan da alayım mı?
-ÇAT!!!!!!!!!!!
ama şuna bakar mısınız harika değil mi ya? 
bende seni seviyorum simge (: her ne kadar sıkı bir terlik darbesi yemiş olsam da o maşalar benim olacak simge...yolundayım simge...yoldaşınım simge...

ben keyifle yazdım bu yazıyı umarım siz de keyifle okursunuz (: buradan simgeye tekrar bol bol öpücüklü teşekkür ediyorum (: ankara da karşılaşamıyor oluşumuza da yanıyorum :( 
yazının şarkısı (:




11 yorum:

sevdaa dedi ki...

alışveriş bir fakirlik deil çılgınlıktır :)

tutarsiz turşu dedi ki...

dedi tanıdığım en çılgın kadın :D :D

sevda dedi ki...

engel tanımaz ::D

Unknown dedi ki...

kuzumm yazını büyük bir keyifle okudum. hani okumadan önce sana demiştim ya bu cok uzun değil mi diye! dahası varmı diye sayfa sonuna indim diyim artıkınn... ürünlere gelince inan senin gibiyim. simge arkadasımın bloguna henuz bakmadım direk senin yazını okudugumdan . hemen ona da bakacağım.sanırım yararlı seyler paylasıyor galp :)
kendime bir ay once bb krem diye gittigimde bir dünya sey alıp bb krem almadıgım gerçegini de paylasmak istiyorum ! he ne mi aldım. neutrogena nın siyah noktlar icin visibly diye bir ürününü aldım. ama bir işe yaramadıgından dün yine gidip bb kremi almıs bulunmaktayım.sampuan kısmına gelirsek evet doğru en gec 6 ayda değişiklik yapmak sartmıs.su anda kullandıgım ürün serisi halinde schwarzkopf kırmızı serisi. yazın kadar yorum yaptım evet,ama hiç kendimi anlatamadığımı farkettim,gidiyorum ben.

tutarsiz turşu dedi ki...

kuzum kendini baya bir anlatmışsın (: yalnız yorumunu okuyunca aldığım bb kremden ve bantlardan bahsetmediğimi fark ettim (: neyse artık bir daha ki yazıya (: bu arada evet simge galp :D
bir de gitmeeee :D

sevda dedi ki...

simge duy bunları duyyy turşudan önce bb leri senin yazman lazım :D

tutarsiz turşu dedi ki...

bana laf yetiştirmeyi bıraktı :D sıra blogumdakilere geldi değil mi :D

Adsız dedi ki...

aslında simgenin blogunu benim de ziyaret etmem gerekiyor arada sizden de tüyolar almalıyım galiba :D 20 yaşında olmama rağmen halan erkek çocuğu gibi dolaşıyorum ortalarda :D bi kot bi t-shirt her zaman kurtarıcım :D
Sizi dinlemeliyim anacım ama öğrencilikte para bulmak zor da maşayı ben de istiyorum kader bir gün belki benim de olur :)) o günü umutla bekliyorum :))

tutarsiz turşu dedi ki...

hayır hayır öğrenciliğe suç atma her şey için para bulunabiliyorsa bakım içinde bulunabilir (: kot tişört şimdilik kurtarıcı ama iş ortamına geçince sudan çıkmış balığa dönüyor insan :D renkli saçlarımı değiştirdim ben sen ne diyorsun :D
simgenin adına konuşmak gibi olmasın ama her zaman rahatsız edebilirsin yardımcı olmayı çok seviyor gerçekten (: onun dışında istediğin zaman bana da ulaş (: ve evet o maşa bizim olmalı ;)

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Bebeğim çok sevindim!Güzel yazılarını bekliyorum ki.

tutarsiz turşu dedi ki...

Saol kuzum bende seni hep beklerim ki <3