17 Ağustos 2012 Cuma

belki benden moda blogu da olur? olamaz mı olabilir asdfghjklşi ( moda blogu kim ben kim ya)

bayrama az gün kala "ya ben bayramda ne giyeceğim?" diye düşündüğüm günlerin geride kaldığını düşünerek üzülüyorum... çocukluk zamanımın bu kadar hızlı geçmesi ve artık zamanın katlanarak bana geçirmesi hüznümü biraz daha arttırıyor.. bu bayram ailem ile geçireceğim belki de son bayram.. ve cidden bu hüznün içinde kafamda tek soru çınlıyor da çınlıyor "ben bayramda ne giyeceğim yaaeee :( ?"

her genç kız gibi dolu dolaba bakarak "giyecek hiç bir şeyim yok" deme kapasitesine tabii ki sahibim ve bu kapasite beni alışveriş yapmaya zorluyor. fakat gerek sevdiceğim ile var olan durumlarım gerek iş güç durumları ( bulduğum işleri aileye beğendirememe ve bana ya çalışma bir sene daha yorulursun kızım diye tesellileri) bu kadar düşünceli olmayın ya :(  gerek kardeşimin okulundan dolayı ortaya çıkan taşınma durumu gerek eşşek kadar oldun ne bayramlığı durumları ( aslında bir çok durum var da şimdi çoğaltıp zaten az olan okuyucu kitlemi sıkıntıda sağa sola dağıtmak istemiyorum :)) .

bayram demişken kaç yaşıma geldim ( yaş mevzusuna fena taktım ) bildiğin ramazan bayramına şeker bayramı demekten kendimi alamıyorum hatta son dişçi randevumu uzattıkça uzatıyorum ki bayramda şekerler ile arama diş sıkıntısı giriş yapmasın. tamam ay ramazan ayı on bir ayın sultanı ama bayramı şeker gibi hatta gibisi fazla şekerli bir bayram işte o yüzden buradan beni kınayan tüm yakınlarıma sesleniyorum bayram ile arama girmeyin biz gayet iyi anlaşıyoruz (:

ailemle geçireceğim son bayram derken malum bu sene peyda olan evlilik ve yurt dışı planları var her ne kadar sevdiceğe ben ailemi bırakmam desem de bir yanım da onu bırakamayacağımı eşşek gibi biliyor ( eşşeklik mevzusuna da fena taktım ) ne yapacağım belli değil ve belki de ilk defa geleceğim bu kadar belirsiz...

bir an evvel bu yıllar geçse de kaderimin bana çizdiği yolu apaçık görsem 
( ama o zamana kadar çok yaşlanmasam bari :))

not : fotoğraflar tabii ki şahsıma ait değil (: çok beğendiğim severek takip ettiğim moda blogu http://kalplisekermoda.tumblr.com/ fotoğraflarını kullanmama izin verdiği için tekrar teşekkürler (: 
bu fotolar burada bir dursun malum ben bayramda ne giyeceğim yaaee sorusu soran bir sürü hem cinsim var (: çok düşünmeyin http://kalplisekermoda.tumblr.com/ dan yardım isteyin (:

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Hayırlı bayramlar diliyorum...

tutarsiz turşu dedi ki...

teşekkür ederim size de hayırlı bayramlar (: