19 Ağustos 2012 Pazar

hem bayram tatili için akrabalarının yanına uzaktan gelen kişi oluyorum hem de en çok hizmet eden yorulan kişi o.O


hayır bende misafir sayılmaz mıyım? bence en önemli misafir benim yani anane dede :( üzülüyorum ama yorgunluktan :(
bayram huzurunu pijamalarımı giyip küçük odaya serdiğim yatağıma geçince fark ettim.. meğerse bana sabahtan beri huzur yokmuş.. 

iyi ki bu bayramlaşma merasimleri yılda sadece iki defa oluyor yoksa yemin ediyorum fazlasına dayanılmazdı..
o ne laf konuştuğunu fark etmeyen teyzeler, ele avuca sığmayan çocuklar, çayın demine limonatanın şekerine dem vuran yaşlı amcalar, benim yaşıtım evlenmiş genç insanlar hepinizden soğudum bugün cidden soğudum..
X teyze : artık birini bul da senin tatlını yiyelim daha ne kadar bayram tatlısı ikram edeceksin ( yılışık gülümsemeler kendi kızını işaretler -kızını 18 inde vermeseydin zaten kaçardı hanımmmmm- )
ben: sana tatlı yok ( annem gelir mahcup şakavari gülümsemeyle başka bir tabak uzatır - ne yapayım kabalığa karşı kabalık yapıyorum)
hayır erkek arkadaşıma kalsa bende çoktan takmıştım o yüzüğü parmağıma ama o işler öyle olmuyor önce altın bilezik lazım kız kısmının koluna sonra yüzük zaten gelir (aynı orta yaş menopozlu teyzeler gibi oldum :( )
ananem : elinden de telefon düşmüyor
dedem: düşürme kızım bozulur valla
ben :asdfghjklşi
ananem : çok mu sevişiyorsunuz bu çocukla ( sevmek manasında kullanıyor)
dedem : hafif tebessüm başıyla onaylama
ben : o.O (olum nerden anladılar acaba asdfghjklşi,şlkjhgfdsasdfgjhklşi )
can sıkıcı muhabbetler ve kuşak çatışmaları içinde birinci günü kendi adıma bitirdim ama sadece böyle kötü geçmedi tabii tüm kuzenler bir aradaydık yine herkes gelmişti küçük mutfakta 9 10 tane genç kız…uzaktayken en çok özlediğim anları yaşadım ve devamı gelecek daha koca iki gün daha var (: 
o değil de sevdiceğimi özledim canımı sadece bu sıkıyor :(

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Demek ki sosyal bir baskı var.. Biraz da katlanmak gerek.. Çünkü anlamazlar.. Anlayamzlar.. Onlar kendi dünyalarındalar...

tutarsiz turşu dedi ki...

kuşak çatışması işte (: aslında fazla müdahale olmasa ben zaten güvenli bölgemden asla çıkmama ama ağır tahrik var @Profösör (: