16 Ağustos 2012 Perşembe

delicesine alışveriş bile beni kurtaramadı bu buhrandan

günlerim sayılı ve sıkıntılı geçiyor..stresimi her bir tarafa bulaştırıyorum sürekli bir kavga sürekli bir tartışma içerisindeyim... 
Biri bana şu hayatimi özet geçebilir mi ya da gelecek hayatım hakkında spoiler verse ya ne güzel olurdu.
hayatımda ki adam bari bu konuda bana yardımcı olsa ama nerde..
Aklımın iplerini saldim..bulan olursa insaniyet namina getirsin lütfen.
bu dünyada sadece delirmemek için uğraşıyoruz gerisi cidden teferruat


Bugünlerde biraz agresifim biraz deliyim..kendime gelemem tek başima. hani beni bana getir.


bir kadınla üç şey yapabilirsin:ya onu seversin, ya onun için acı çekersin ya da onu yazarsın...
''Kadından meleklik bekliyorsan, ona cennetini sunacaksın''.






2 yorum:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Bu arada ben Hayalet'e hastayım!

tutarsiz turşu dedi ki...

hayalet adamım ya bir numara çok sevimli ve çekici (: