12 Ağustos 2012 Pazar

bu kadar cümleyi yan yana neden koydum bilmiyorum ama bazen cidden düşüncelerim beş para etmiyor.

 
kıskançlığım diz boyu bu aralar hemde en çok beni kıskandıkları gün gibi ortada olan bir kaç kişiye karşı kıskançlığım dağ gibi büyüyor.. az kaldı dağ tepeme düşecek beni de yıkacak kıskançlığımı da )=


hayır cidden eksiğim yok fazlam var (kilo - boy dahil) şaka bir yana cidden hiç bir şekilde eksik değilim eksikte hissetmiyorum ama neden kıskanıyorum hiç bilmiyorum....

yakın arkadaşlarıma göre (her zaman felsefik ve psikolojik olarak durumuma yaklaşan arkadaşları kast ediyorum ) bu kıskançlık durumu sadece onların rahatlarını kıskanmakmış..haklı olabilirler binbir türlü bela ve karışıklık içinde olan ben bir on yıl önceki halimi mum ile arıyorum...


2 yorum:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Bu bir mim mi anlamadım:)
Tag de mim yazıyor ya.
Ve boşver kıskanmak candır.
İnsan olduğunu gösterir.

tutarsiz turşu dedi ki...

yanlış tag (: mim değil secret olacaktı (: kıskanmak candır da kıskanılmak daha güzel bir şey olsa gerek (: