10 Ağustos 2012 Cuma

benim içimden geçen senin içinden de geçer mi?

sevgili murathan mungan ne hoş söylemişsin sen öyle ağzına sağlık....

bir kaç sıkıntılı günden kavgadan gürültüden sonra içimden geçenlerin hepsini paylaştım sevdicekle ve bana karşı cevaplarını tepkilerini bilmiyorum çünkü her zaman ki gibi yine sessizliğini koruyor o yüzden iyi ki benim içimden geçen onun içinden geçmiyor..

durumlarımız biraz karışık..benim daha okulla sevimsiz bir yılım varken !!!ki sadece bitirme projesi için ve bir kaç devamdan kalmadığım ders sonucu!!! neyse yine sinir yaptım sevdiceğim bu sene yllys midir nedir öyle bir programla yurt dışında eğitim hakkı kazandı bakanlıkça. en az 3 en fazla 7 yıl sürecek bu programla sevdiceğim yüksek lisans ve doktorasını yapacak ve bu onun için özellikle bölümünden dolayı bulunmaz bir fırsat...

ama benim için öyle mi? tabii ki değil...ben yurt dışına gitmek istemiyorum yerimi yurdumu annemin babamın koynunu bırakasım yok :/ ama sevdiceksiz de olmaz hemde az bir şey de değil kaç yıl :/ 

işte dediğim gibi kavgalı gürültülü hep başka şeyleri bahane ederek çıkardığım kavgalar sonucunda ve dün gece sürekli gördüğüm rüyalarda dahil bu fikrimi sevdiceğime söyledim ve onun hayalinin peşinden gitmek istemediğimi üst üste yineledim..o her zaman ki gibi sessizliğini korumak üzere çekildi köşesine...
bakalım ne olacak? bakalım tutarsız bu sene ne yapacak? evlilik planları ve okul planları birbirini tutacak mı? sevgilisini bırakmaya gönlü razı gelecek mi?

tüm soruların cevabı CEHENNEMİN DİBİNDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hiç yorum yok: