11 Ekim 2011 Salı

bu bir aklım karışıkken sohbet muhabbet ediyorum neydi ne oldu yazısıdır (:

bu yazı bir "ben sevgilimi çok özledim" yazısıdır...hem biliyor musunuz "o da özlüyormuş benim bir tanem" hemi de cidden "çok üşüyormuş ben olmayınca" tabii bunu bana yazmadı ben yazıyorum bir nevi içimden geçenleri uyduruyorum...
ne kadar zor durumda meşgul falanda olsa her gece ben uyumadan duyar sesimi mesela...ve ben ondan uzak her gecemde sesini duyunca daha çok özlerim onu..belki de o bilmez bunu...
delice sevmek delice özlemek bunlar korkutucu şeyler aslında hani bir yara var kapanmaz yara kaşınan kanayan ne yardan vazgeçebilirsin ne yaradan hesabı....hem zaten YARADAN bunu bile bile yaratmamış mıdır?
"madem mübah kılmayacaktın yaratmasaydın aşkı"
yar yara ve yaradan...
yarayı da yarı da yaratan yaradan..... yara açan ve beni ben yara çeviren ve yardan uçuran.... hem yardan geçmedim hem yaradan Yaradan da uçmama izin vermedi yardan....

http://fizy.com/#s/128thg tam üzerine dinlenecek şarkı...

Hiç yorum yok: