28 Ekim 2011 Cuma

alakasız başlıkları seviyorum o yüzden diyorum ki "telefonumu gece şarja taksam iyi olacak"

bu yazı size yataktan çıkmaya üşenen bir kız tarafından sabahın ne erken ne geç sayılacak bir zamanından yazılıyor..
sırf aklıma gelenleri hemen geçebileyim diye bloguma tablet almaya karar verdim bu arada..
geceleri uyuma problemi çekiyorum ama yanlış anlaşılmasın bu problem "gece yatmak sabah kalkmak bilmiyor" problemi değil bu problem gece bir şekilde bir saatte yatıyor uyuyor sonra kötü rüya kabus falan görüyor uyanıyor ve sonra tekrar uyuması güçleşiyor problemi..sabah kalkmalarımda sorun yok..istediğim saatte kalkıyorum hatta alarm çalmadan uyanmış oluyorum..ama gece yaşadığım uyku stresi yüzünden sinirli ve olmadığım bir insan gibi oluyorum...
tekrar uyku ilacı almaya başlamalıyım sanırım...ya da gece uyumadan az önce içtiğim sigaraları azaltmalıyım...
bu aralar kore filmlerine sardım..daha doğrusu olay şöyle gelişti..ev arkadaşlarımdan biri kore film dizi manyağı ona süpriz olsun diye arşiv hazırlamıştım teee tatilde geldik ve verdim çok sevindi sonra bir gün evde kimse yokken film izleyeyim dedim ve birini seçtim ve başladı yani film gibi yani film başladı...
sardım resmen ve en çok filmlerin neyinden etkilendiğimi anladım...
eskiden beri japon çin koreli insanları sevmişimdir...jackie chan hareketleri yapayım derken bileğim çıktı hemde hem el hem yak bileğim...hareketi az çok tahmin ettiniz sanırım...street fighter oyununda en sevdiğim karakter chun li idi..animelerden bahsetmiyorum bile onların her zaman ayrı yeri olmuştur bu bünyede...
behzat ç. nin filmi yarın gösterime giriyor burada ve ben izleyemeyeceğim yine bir " beraber izleyelim mi?" sorusuna maruz kaldım...uzaktan ilişkinin bir olumsuz tarafı daha bazı filmleri beraber izlemek için beklemen gerekiyor bazen filmlerin gösterimden kaktıgı oluyor biliyor musunuz?neyse bekleyeceğiz..
savcı esra var filmde bayılıyorum o kadına..ben baharı hiç sevmedim zaten mesela bernaya da kıl oldum şule ne kadar kötü bir şey yapmış olsa da onu daha çok seviyorum..
bu benim garip olduğumu göstermez..ben herkesin karşısında duran GÜÇLÜ kadınları seviyorum..kadın dediğin doğru bildiği şey önünde asla eğilmez bak erkek eğilebilir sırf karşınında bir kadın varsa ve onu üzmek istemiyorsa..evet iki yüzlülük yapıyorum bu konuda ama.....neyse.

Hiç yorum yok: