29 Ekim 2011 Cumartesi

hezeyan diyince sizin de aklınıza heyelan gelmiyor mu?

entirikalı dizi izleyemiyorum artık hele ortada yalan falan varsa bir de herşeye inanan sazan insanlar falan..yani işin özeti insanları koyun gibi gösteren ve çok kötü olan insanların olduğu dizi film izleyemiyorum artık ya..
saçma geliyor ve biride çıkıp açıklayabilirim diyen kadın / adam a hadi açıkla bekliyorum demiyor...
yine ne varsa kore filmlerinde dizilerinde var ayy evet sanırım cidden kafayı yedim ben kore film kuşağıyla cidden (:
takip ettiğim ne çok dizi varmış yalnız şimdi dizi film falan diyince aklıma geldi..entellik yapıp türk dizisi izlemiyorum ayy çok saçma falan demeyeceğim çünkü izlediğim daha doğrusu severek izlediğim bir kaç türk dizisi var...yabancı dizileri sevme nedenim kısa oluşları en fazla 45 dakika ya süper bizimkilerin yarısı cidden (:
en sevdiğim dizilerden biri how ı met your mother hatta başrol oyuncusu var ted erkek arkadaşıma çok benzetiyorlar hatta her gören benzetiyor tabii keşke onun gibi romantik olsa biraz yani romantik olmadığından değil tabii ama bir ted değil hani (diziyi bilenler ne söylemek istediğimi anladı sanırım :))

on yüz bin baluncuk yuttum reklamında da mesela benim aklıma boğulmak geliyor gazoz gelmiyor...

Hiç yorum yok: