27 Eylül 2011 Salı

Tout ira bien - Sana süperkahraman olmadığımı düşündüren nedir?

(içimden geçenler )

bugün o kadar çok şey yaptım ki hasta halimle..hediye bakmalar hiç bir şey beğenmemeler her şeye bir kulp bulmalar kendini ve etrafındakileri çileden çıkarmalar (zor beğeniyorum ne yapayım)...ev temizlemeler off neler neler...yemek yapmalar bir sürü en beğendiklerimizden en hamarat gerektirenlerden en süper ve en şekerlilerden..hasta halimle..her şey daha güzel olacak diye..
ne için kim için? (bu soruları kendime sormaya bayılıyorum)
romantizmin tüm klişelerini yıkın çünkü aşk kalıplara sığamayacak kadar deli dolu asi...çünkü aşk benim senin için bambaşka onlar için bambaşka..hep hayal edilen şeyler o kadar romantik değiller..
bir anda tüm enerjim bitti yığıldım kaldım diye yazıyorum bunları..tüm enerjim sömürüldü sanki..bu telaş bu hazırlıklar belki ya hayal ya da hiç bir şey içindir olamaz mı?
heyecan süpriz şaşkınlık acaba bunlar için mi yorulduk durulduk..bunlar mı gitti sebepsiz yere hayatımızdan..bunlar mı yenik düştü zamana ve bize kaldı sadece kırıntılar..bu kırıntılar mı bizi yetiştirecek günümüze öbür günümüze..
yorgunluktan veya hastalıktan ne dediğim bilmez halde olabilirim...ama içimden geçen tek şey aşk romantizm kokacak diye bir şey yok..
ben onu seviyorum o beni seviyor...
bu kadar net!!!


Hiç yorum yok: