26 Eylül 2011 Pazartesi

hayatımın dönüm noktasıdır bu olay diyebileceğim bir olay yaşamadığım için kendimi hep genç hissedebilirim gibi geliyor...

canım sıkkınken aklıma gelmen senin de canını sıkıyor mu tutarsız? sanki sen hep buradasın elimin altında ama ben sadece mutsuz ve üzgünken seni hatırlıyorum bu kötü bir şey mi tutarsız? ama belki ben mutluyum diye benim adıma sevinir ve bunları belki hoş görürsün olmaz mı tutarsız?


en çok keder paylaşılır derler bence bunu söyleyenler pek doğru demezler ben mutluluğumu paylaşmayı daha çok severim..belki de bunun altında kendi sıkıntım ile kimseyi üzmemek isteğim yatmaktadır olamaz mı?olabilir..( bu geyiği de yaptım ya tutarsız yüzüme tükürsen hak yani )


bu yazıyı şu an çok büyük zorluklarla yazıyorum çünkü yanımda tsm şarkılarını arabesk tarzı yorumlayan şirin mi şirin sevilesi biri var ama bak ben burada onun için seni bırakmıyorum...en azından şimdilik..


konumuza dönelim..
yalnızlığı seviyorum tutarsız bu sevgimin altında kimseye kendimi anlatma durumları olmadan yaşama isteği var...


sevincim de hüznüm de benim olsun ne kimseyi daraltayım ne kimseyi yücelteyim ne gerek var..
benim atalarım benim gibi düşünseydi sanırım toplumsal yaşama geçmez hepimiz telef olurduk tutarsız..acaba ilk kimin aklına gelmiş "komşu komşunun külüne muhtaçtır" hadi beraber yaşayalım..hayır bulun onu söyleyin bana..onun kafasında yaşamak istiyorum..
benim atalarım büyük ihtimal büyük etçillerden birine yem olmuştur.çünkü o kendini tek başıma yaşarım ben sözleriyle avutmuş ve bir anda büyük sivri dişlerin arasında hık demiş gitmiştir..
ben nereye gidiyorum tutarsız?ben nasıl bu zamana kadar gelmişim?ben ne zaman yenileceğim?soru sorma tutarsız cevap ver bana ben neden böyleyim bunu de bir bana..
aklımda deli sorular oramı buramı tırmalar...


neyse yalnızlığı bir kenara bırakayım sonuçta İzlenesi filmler, gidilesi görülesi yerler, sevilesi adamlar,sevilesi kadınlar, keşfedilesi tatlar, edilesi sohbetler var..ömür geçirilesi bir yar var...ömür paydası var..bunun yanı sıra sikilesi beyinler, sıçılası ağızlar var. Hayat yine orospu olabilir ama yalnızlık paylaşılmaz ya da paylaşılır...


nefes alayım yeter(:

Hiç yorum yok: