14 Eylül 2011 Çarşamba

şanıma yakışır özelliklerim var benim bide sesim kötü demiş miydim?

sadece mutlu olmak istiyorum ....iki dakika sonrasını düşünmeden yaşamak ya da yarın ne olacak acaba diye ruhuma eziyet çektirmeden..ben şimdi bunu yapıyorum ama bunlar benim başıma dert açmasın demeyecek kadar özgür ve bunları söylüyorum ama o beni bilir kırılmaz bana diyecek kadar rahat..

sadece mutlu olmak istiyorum ya ben böyle zamanlarda herkes daha da bir gelir üstüme..herkesi her şeyi düşünmek ve buna göre davranmak hareket etmek..sabır ister...

ben sabırlı değilim ki hem ben acele cinin patavatsızın ve hatta fütursuz un TUTARSIZIN tekiyim..böyle olmama rağmen neden etrafımda bu kadar insan benden sabır bekler olgunluk bekler hoş görü ister..

bazen sezen aksu gibi cesur olmak istiyorum alıp başımı gitmek için efeler gibi....

3 yorum:

akreplenyelkovan dedi ki...

Ahh ahh kim istemez ki.. :/

TuTsİ dedi ki...

ben sezen aksu gibi değil de
mirkelam misali koşarak gitmek istiyorum ama nafile..
Sabır
gençlere özgü değil zaten varsın senden beklesinler nolmuş yani turşucuk :P

tutarsiz turşu dedi ki...

@akreplenyelkovan evet herkes istiyor bir gün herkes yapmalı..

@tutsi ya beklesinler ben zaten bir şey demiyorum ki ..onlara bir şey demiyor gelip içimi buraya döküyorum tutarsız mıyım neyim (: