27 Eylül 2011 Salı

jepon pulude novel yani daha yeni öğreniyorum (edit: fransızcayla haşır neşirim bu aralar)

doğuştan anti depresan bir bünyem olsa hiç uğraşmam bu tip şeylerle..bu tip şeyler ...sakinleştirici çaylar ilaçlar..sinirimi kontrol altında tutamayan ben son zamanlarda kendime zarar vermeye başladım..
herkeste de aynı laf...sinirini başka alanlara yoğunlaştır..eee başka alana yoğunlaştırınca bu sefer başka alana sinirleniyorum o başka alanın suçu ne?o başka başka alanalar sonra alınmasınlar benden..
migrenim iyice abarttı bu aralar..üzerine düştükçe 15 yaşında liseli genç kız gibi naza çekiyor kendini hayır bu kadar yoğun bir ağrı yaşatacaksın bana 7 gün 24 saat öldür...öldür anasını satim sende kurtul bende..sonra bu kız neden bu kadar sinirli ..olmuyor geçmiyor baş ağrım..
kendime de hiç dikkat etmiyorum ya hep hasta oluyorum bu aralar..aşırı mutluluktan mı acaba?ben şimdi yazdım bu cümleyi demezler mi adama o kadar mutlusun da neden sinirlisin?sinirliyim çünkü her şey gibi bununda sonu gelecek biliyorum..sanırım ben artık yoruluyorum..


Hiç yorum yok: