27 Ekim 2013 Pazar

izli-YORUM master's sun

blogumun yan tarafında izliyorum başlığında umarım fark etmişsinizdir bu diziyi. (: değiştireli fazla olmadı zaten diziyi de iki günde bitirdim (: bildiğin çerezlik ama biraz karışık biraz psikolojik bir film
biliyorsunuz tamı tamına bir haftadır hastayım ve yatıyorum ve konuşamıyorum ve yemek yiyemiyorum sadece sıvı besleniyorum ve ve ve ve diye devam eden karmaşık bir listenin başını çekiyorum. eziyet çekiyorum (:
bu hasta yatağımın tek kurtarııcısı canıımmmm bilgisayarım ve sürekli yenilenen film/dizi listem.
gelelim bu yazıyı yazma amacıma (: tabii ki diziyi size önermek hem de ne önermek (:
dizinin künyesini vereyim önce (:
Ad: Master's Sun
Yapım: 2013 GüneyKore
Tür: Fantastik, Komedi, Korku, Romantik
Bölüm Sayısı: 17
dizinin konusuna gelince (:
hayaletleri gören bir kadın ile fiziksel temas kurduğunda hayaletlerin yok olduğu bir adamın traji-komik ve biraz korkunç hikayesi (:
başrol kadınımız çok başarılı sevimli ve etrafında herkes tarafından sevilen fakat geçirdiği bir kaza sonucu hayaletleri görmeye başlamasıyla herkesten kaçan saklanan hayattan kopmuş olan Hyo-jin Kong (: diziyi izleme nedenim. çünkü bu kadını şu dizisiyle izlemiş ve çok begenmiştim (: ŞU DİZİ (:
başrol erkeğimiz ise cidden aşırı tatlı bir şey. Ji-seob So, kendisi lisede kız arkadaşıyla birlikteyken fidye için kaçırılmış sonra kendisi kurtarılmış fakat kız arkadaşı ölmüş bu travmadan sonra okuyamayan ülkesinde baya ünlü ve zengin bir iş adamı. bu adamı ilk Only You filminde izlemiştim sanırım ve bayılmıştım. burada ilk o olduğunu fark etmedim diyebilirim (: ama adamı çok beğeniyorum cidden. BURADA BAHSETTİĞİM DE BU (:

yan başrol Seo ın Guk. bu adamı da reply 1997 dizisi ile sevip bağrıma basmıştım hani (: O DA BU DİZİ (: dizideki rolüne gelince daha önce ırakta askerlik yapmış başrolümüzün sahip olduğu alışveriş merkezinin koruma şefliğini yapıyor ama bir kaç farklı sırra sahip diyebiliriz.
 
yan başrol kadını ilk kez bir drama da izledim diyebilirim yani hiç bir yerden tanıdık gelmiyor (: kahramanımızın liseden arkadaşı. yıllardır onu kıskanıyor fakat kendisi gayet başarılı ve ünlü. hatta bahsedilen alışveriş merkezinin tanıtım mankenliğini yapıyor. SPOİLER kadının final bölümündeki uçak sahnesinde sergilediği oyunculuğa hayran kaldım SPOİLER
daha bir çok yan rol mevcut bir defa zaten her bölüm konuk olan bir kaç hayaletimiz var (: kadın kahramanımızın ablası, erkek kahramanımızın halası eniştesi ki eniştesine bayıldım her sahnede (: hep destek tam destek fighting! ^^ avm çalışanları, kadının komşu çocukları bence gayet güzel serpiştirilmiş yan rollerdi. dizi oyuncu ve karakter seçimi konusunda benden cidden tam not aldı diyebilirim.
                                     
gelelim berranın korku filmi konusunda bu kadar korkak olmasına rağmen bu diziyi nasıl izlemiş olduğuna... cidden bilmiyorum (: yani nasıl başladım korkunca nasıl tepkiler verdim ve nefesimi yastığı kafama kapatınca ne kadar tuttum bilmiyorum ama düşünün izledim ve bitirdim hatta öneriyorum (:

dizinin bir çok sahnesi hem sevinçten hem üzüntüden ağlamama neden oldu diyebilirim (: 



 dizi başlı başına romantik sayılmaz demiştim ama romantik kısımları acayip dikkat çekiyor ve hatta yerden yere vuruyor diyebilirim (: ahhh ahh böyle aşklar sadece ne yazık ki filmlerde oluyor (: dizinin kurgusunu iyi yapmışlar ben açıkçası pek bir boşluk bulamadım özellikle filmin başından beri çözmeye çalıştığımız gizem o kadar hoş bir şekilde işlenmiş ki cidden beğendim (: 
ama keşke kahramanımızın bu durumdan nasıl kurtulacağı konusunu işlerken bu duruma neden gelmiş, o kazayı nasıl geçirmiş, adama dokununca neden hayaletler kayboluyor, kazanın adamla bir alakası mı vardı gibi sorulara ve durumlara da cevap olsaymış :/ ama bilen bilir hep söylerim koreliler dramayı güzel yapıyorlar finali bağlayamıyorlar :/ yani şu sorunlara da cevap olsaydı tartışmasız top on listemin bir numarasına yerleşirdi ama olmadı ikincilik üçüncülükle yetineceksin Master's Sun (:
bir çok sahnede ^^ kadının yerinde ben olmalıyım ya diye geçirdim içimden ama her bu tip yakarışımdan sonra gördüğüm hayaletler sağ olsun hemen vazgeçmeme neden oldu (: 
dizinin OST leri de tadından yenmiyor zaten ilk bölümü izlerken hemen hemen tüm şarkılarını dinledim ve iki gündür bıkmadan dinliyorum (: bence bu dizi izleme listelerine alınmalı hatta alınmışken kesinlikle izlenmeli (: 
O ŞARKI

HATTA O ŞARKI (:







Hiç yorum yok: