6 Ekim 2013 Pazar

fazla durmayacağım (:

daha önceki yazılarımda değindiğim gibi evime internet bağlatmadım daha o yüzden buraya yine mobilden girip bir baş dakika bir şarkı bırakıp çıkacağım (:
yüksek sadakat açıkçası pek dinlediğim bir grup olmamıştır. ilk çıkış şarkılarını hatırlamıyorum ama bir kafile vardı onu severdim. uzun bir süre bırakmıştım grubu o şarkıdan sonra. bir ara eurovizyon maceraları olmuştu enteresan ingilizce bir şarkıyla hatta macera değil de hüsranları oldu diyeyim :/ ondan sonra iyice karanlığa gömülmüştü grup benim için.
dün gece şans eseri bu şarkıyı buldum (: ya ben ne kadar beğendim bu şarkıyı ya özellikle nakaratını (:
                                                                         iyi dinlemeler (:
Fenerle tararsın kara geceyi 
Ararsın ömrü boyunca 
Sorarsan buldun mu doğru heceyi 
Bilmem ki, bilmem ki, bilmem ki, bilmem ki 

Alnına nasıl yazılmış 
Sabuna mı yoksa taşa mı kazınmış 
Benden iyisini bulursan eğer 
Bilmem ki, bilmem ki, bilmem ki 

Hiç yorum yok: