19 Ekim 2013 Cumartesi

günler geceler geçti kaç tane hiç anlamadan

tatilin başladığı günü hatırlıyorum ki nedeni o gün sürekli bir koşuşturma içindeydim :/ daha sonra hafta sonudur, arefe (arife) dir, bayramdır eve dönüştür falan derken iyice tarihleri günleri karıştırır oldum :/ bu sabah dönüş biletimin tarihine bakmasaydım hala aynı karmaşıklık içinde de kalırdım hani.
bir bayram daha geçirdik. sık sık gelen tatillere alışık değil hani bu bünye :/ düzenimi oturtamıyorum. yarında gece tekrar yola çıkıyorum.
tatilde hasta oldum hala onun kırıklığını yaşıyorum onu geçti o kadar yoruldum ki nasıl bu yorgunluğu atlatacağım bilmiyorum :/ 
şifalı bir kaç çay vb. tariflere açığım (:
herkese iyi tatil dönüşleri..herkes sağ salim evine döner umarım (:
ben yakında BİTİRDİKLERİM başlığıyla yine burada olacağım (: beni bekleyin anacımmmm by (:
YAZININ ŞARKISI

Hiç yorum yok: