21 Ekim 2013 Pazartesi

benim yaptığım planlar yıkılmak için varlar

bu kadar depresif bir başlık atmak istemezdim ama ne yazık ki oluru bu :/ yaptıgım planların hiç birinin tutmamasından bıktım artık :/tamam bu sefer ki benim çok da elimde olan bir şey değildi ama :/
uzun zamandır üzerimde bir kırgınlık var diyordum sağ olsun yola çıkacağım günün gecesinde kırgınlık kendini gösterdi. tüm gece havale geçiren berra sabahın ilk ışığıyla gözünü açtığında hastanede olduğunu fark etti :/
evet bademciklerimin iltihaplanıp patlama derecesine gelmesiyle tüm gecem ve hatta biraz gündüzüm hastanede geçti :( üzerine on günlük yatışlı rapor aldım. siz bu satırları okurken ben hala yatağımda yatıyor olacağım ki zaten kımıldamaya hala mecalim yok :(
 kendimi üç hakkı bitmiş mario gibi hissediyorum :(


4 yorum:

mm dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, annemin de bademcikleri çok şişiyor az çok nasıl bir acı içinde olduğunu tahmin edebiliyorum.:(

tutarsiz turşu dedi ki...

teşekkür ederim (: vücudumda bulunan bu kadar küçük bir etin bu kadar can yakacağını tahmin etmezdim :/ berbat bi şey :/
annene üzüldüm dikkat etmek şart cidden.

timeout dedi ki...

geçmiş olsun tutarsuz turşu.Bademciklerden yıllardır çeken biri de benim.Gerçi sağolsun geçmişteki buhranlı günlerine pek dönmüyor uzun süredir.Bende ses çıkarmıyorum malum :)

tutarsiz turşu dedi ki...

teşekkür ederim (: geçti ama tekrar olacak biliyorum bu bademcik bi yapışınca bi daha bırakmıyor sanırım kimsenin yakasını (: