1 Kasım 2013 Cuma

1 Kasım

ve kasıma başladık (: ne kadar mutluyum anlatamam cidden zamanın su gibi akıp geçmesini istediğim için yeni bir ay başlayınca bu kadar mutlu olabileceğimi fark etmemiştim (:
sonunda iyileştim ve yaklaşık 20 küsür gün süren tatilimi sonlandırma kararı aldım. haftasonu yine bana trabzon yolları görünüyor yani :/ cidden hiç gidesim yok ama bu sefer gitmek için okul dışında bir kaç nedenim var (:
kasım ayı diyince listemdeki insanlar nedense iki gruba ayrılıyor 1. kasımda aşk başkadır geyikçileri, 2. kasımda aşk başkadır geyikçileriyle dalga geçenler (: o yüzden ben bu iki gruba da dokunmamayı temenni ederek kasımın benim için önemine değinmek istiyorum. Kasımda benim doğum günüm var (: evet 20 kasımda bendeniz yaşlılıktan her daim şikayetçi berra :/ 24 yaşını bitirip 25 i doldurmaya başlamayı planlıyor (: umarım huzurla ve sağlıkla (:
                                   
onun dışında malum son bahar bitip kışı başlatıcaz ve sanırım bu sene acayip soğuk olacak sanırım bloguma son baharın sonu film izleme rehberi diye bir başlık açıp bir kaç liste yapacağım son zamanlarda güzel filmler izledim tam mevsimlik filmler (: 
hazır yeni bir başlangıç yaptım müzik listemi yeniliyeyim , telefon rehberimi düzenleyeyim , evime gider gitmez kıyafetlerimi ayarlayayım, yeni bir başlangıç her zaman bir düzenleme ihtiyacı hissettiriyor değil mi? bakalım kimler ne yapacak acaba?
O ŞARKI (:


Hiç yorum yok: