4 Aralık 2013 Çarşamba

Benim Gibi Hala Kasımda Kalanlar Var mı?

başlığı yazdıktan sonra kafamı çevirip telefon ekranına baktım hissizce :/ bu aralar his kelimesi en çok kullandığım kelime oldu sanırım. saat 10:10 ve 4 aralık çarşamba. bugün tez görüşmem var.
kafam hala kasım ayında kalmış gibi hissediyorum tamam bu sefer bu yazımı yaşadığım büyük ayrılığa bağlamak istemiyorum ama cidden vakit geçtikçe ne kadar değersizmişim kelimeleriyle kendime ciddi mana da eziyet ediyorum. ama sanırım bağlayacağım :/

aşk bana artık cidden yalan eşek değilsem bu saatten sonra umarım kariyerime yönelirim. sonuçta yıllarımızı verdik de ne oldu ne geçti elimize diye serzenişte bulunmayı da kendime bir borç bilirim hani :/
benim gibi kasım ayında kalanlara ( ki kasım burada metafor hani anladınız değil mi? geçmişte yaşayanlara bir türlü melankolisini atmamışlara sesleniyorum ben diye açıklama yaparak yazıyı iyice okunmaz bir hale soktuğumun farkındayım...)

  • kendinize inanın. çünkü bir sabah uyandığınızda elinizde sadece o olacak. 
  • karakterinizi sağlam temellere oturtun. yani pislik bir şerefsiz de olsanız hakkını verin ve herkesin tanıdığı en pislik şerefsiz insan olun (bu şakaydı :D )
  • kötü anınızda yanınızda olan dostlarınıza iyi bakın çünkü onlar da olmazsa insan cidden bitiyor.
  • sağlığınıza dikkat edin. hiç bir doktor kalbi kırık bir hastayla uğraşmak istemez.
  • ben şahsen uykumu kaybettim. uyku düzenin REM1 ler 2ler 3ler 4ler şeklinde değil de, REM1 den hoop zıpla REM4 falan şeklinde yarım saatlik zaman dilimlerine indi. ki bu bünye uyku hapı sakinleştirici hatta anti depresan kullanıyor yani bunların hepsini çorba yapıp almıyor ama gece uyku hapını gündüz iki anti depresanını kesin atıyor ve buna rağmen uyuyamıyor yani son madde de bu kadar açıklama için geliyor....
  • ÇOK FAZLA DÜŞÜNMEYİN. çünkü içinden çıkılması zor şeylerden çıkmasanız da olur bir süre...akışına bırakın.
ÇÜNKÜ BU SORULAR CİDDEN CEVAPSIZ KALIYOR :/

kasım da kalmayalım aralığa geçelim hatta direk bir iki sene sonrasına zıplayalım (: bu sene zamanla büyük bir kavgamın olacağını söylemiştim ama nedeninin bu yaşadıklarım olduğunu cidden tahmin edemezdim.
O ŞARKI (:

Hiç yorum yok: