23 Aralık 2013 Pazartesi

biri aşk yok olmaktır mı dedi?

tez teslim zamanım baya yaklaştı bloguma bir türlü dalıp hayatımı anlatamıyorum. ama şu an o kadar değişik istisnai bir durum var ki bunu kesinlikle anlatmalıyım.
tam iki gündür aralıksız sürekli şu şarkıyı dinliyorum :

sevgili yıldız tilbe gençlik zamanlarının ve o zamanların şarkılarına hayrandım, hala da hayranım ama ben bu şarkıyı nasıl dinlememişim hiç anlamıyorum :(
şarkının sözlerine ayrı hasta oldum kadının sesine zaten hayranım :(
mabel matizde söylemiş sanırım herkes aaa evet mabelin şarkısı diyor ama yok bu şarkı yıldız tilbenin ve kesinlikle mabel şarkıyı bu kadın kadar duygusunu vererek söyleyememiş ve bencede kimse de söyleyemez :)
çok ciddiyim abartı yok iki gündür dinliyorum sanırım bi iki gün daha dinlerim bence :)
biri aşk yok olmaktır mı dedi?

1 yorum:

P.S. dedi ki...

gerçekten güzelmiş..normalde yıldız tilbeyi yorumcudan çok şarkı yazarı kimliğiyle severim..bu şarkı da güzel gitmiş kendisine de..