19 Ağustos 2011 Cuma

HİÇ OLMAZ DEDİĞİNİZ ŞEY OLDU MU?

ısrarları sevmem ısrarlar sonucu bir şey yapmaktan nefret ederim.
her gece bir şeyler karalamaya not almaya bir şeyler okumaya özen gösteririm bu ritüelin kesilmesinden nefret ederim.
9 - 10 yaşlarında bir çocuk, komşu çocuğu.öyle bir çocuk ki gerçekten biz zamanında böyle değildik dedirtiyor.
bir şeyler karalıyorum başımda bir çocuk başımda bir ukala başımda bir yerden bitme...bir ısrar bir kıyamet tüm yorgunluğumla kalkıp bu çocuk ve çetesini bindirip arabaya gecenin bir vakti götürüyorum havuza.
SEVMEDİĞİNİZ BİR İNSAN İÇİN HAYATINIZI HİÇE SAYACAK İŞLER YAPAR MISINIZ?
HAYATINI KAYBEDEN BİR İNSAN İÇİN HAYATINIZI HİÇE SAYACAK İŞLER YAPAR MISINIZ?
BU İNSAN BİR ÇOCUK İSE?
arsız ve yaramaz söz dinlemedi bacak kadar boyuyla ben çocuk havuzuna girmem deyip attı kendini yetişkin havuzuna ve çırpınmaya başladı.
iki metre derinliğinde olimpik yetişkinler havuzu.çocuk çırpınıyor havuzda.şimdi aklıma geldi havuzun can kurtaranı yoktu.
ne zaman atladım havuza bilmiyorum çocuğu tuttuğum an tırnaklarını boğazımda hissettim geri zekalı kendi gibi beni de boğacaktı ittim ve dalıp ayağından tuttum bak şimdi hatırladım ben başıma aldığım darbeyi bu veledin ayağından aldım.evet kafama tekme attı.
çıkardım havuzdan ve HAYIR SONRASINI HALA HATIRLAMIYORUM.
kafama aldığım darbe sonucunda ufak bir sarsıntı geçirmiş beynim.gözümü açtığımda gece iki gibiydi sanırım.kolumda serum.bu serumda her şey için takılıyor.
sabah altıda evdeydim ve ısrar kıyamet tıpçı abi eşliğinde toplantıya gittim çünkü iş hayatımda ki ilk resmi toplantım olacaktı.toplantıda sadece bir saat kalabildim o velede lanetler yağdırıyordum.toplantı sonrası hastaneye gidip solunum testlerimi yaptırdım.hala lanet ediyordum çocuğa.
EVE DÖNÜŞ.ANNEMDE HİÇ KIYAMAZ BANA HEYOO ÖLMEDİM MERAK ETME AZ ÇNCE YANINDAYDIM SABAH BENİ  UGURLADIN  OOOO ŞİMDİ TÜM KOMŞULAR AĞLIYOR.
bu kadar sulu göz olmaya gerek yok.
O VELED evet gördüm annesinin arkasında sırıtıyor pislik yanıma yaklaştı.
ŞIRAKKK
evet belki bunu yapmaya hakkım yok ama bence hak etti o tokat belki hayatına hep hatırlayacağı bir tokat olacak ama ben bundan dolayı hiç pişman olmayacağım.
YALAN ŞİMDİDEN PİŞMAN OLDUM.
ölüm soğuk ölüm acı ne bileyim o ışık beni içine aldı film şeridinde hep seni gördüm yok o kesinlikle işin edebiyat hali.evet o durumda ölme ihtimalim varmış hatta aldığım darbe felç edebilirmiş beni
SANIRIM YETERİ KADAR ŞÜKRETMİYORUM
bir kez daha fark ettim
evet şuan ikimizde iyiyiz 
evet şuan sadece şaşkınlık var üzerimde
evet çocuk benden utanıyor artık 
ve evet ŞÜKÜRLER OLSUN.

3 yorum:

TuTsİ dedi ki...

ilk hamle düşünmeyip yaptığın hareket imiş.
Sonraki iyi işte asıl olması gereken o.
Boğulma vakaların da kurtarmaya giden kişi kendi canına dikkat etmeli ki genel de kurtarmak isteyen zarar görür.
Can havli ile yılan olsa sarılırız ki sen o an can simidi idin ona elbet bilinçsizce yaptığı hareketler keşke hiç girmese idi ama nafile :I
Şükür Allah'a geçmiş gitmiş.

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Tatlım şimdi okudum da uy çok geçmiş olsun,artık iyisin di mi?

tutarsiz turşu dedi ki...

@üsturupsuz yazar iyiyim canım benim saol geçti gitti..
@tutsi zaten sırf bana sarıldı diye dalıp ayagını tutayım dedim darbe yedim (= neyse olacagı varmış daha alacak nefesimiz varmış...