3 Mart 2013 Pazar

yaptıklarım yapacaklarımın kanıtıdır lafını uydurma buluyorum

                                 
sevgili yeni hafta lütfen gelme.lütfen başlama.biliyorum başladığın gibi bitersin de ama lütfen başlama ya. nedenlerini maddeler halinde yazmak istiyorum çünkü nedense bu aralar madde madde bir şeyler sıralamaya bayılıyorum (:
  • yarın ilk iş günüm 
  • salı günü yola çıkmam gerekiyor bekle beni trabzon
  • çarşamba günü tez ilk jürim var
  • çarşamba günü tekrar yola çıkmam gerekiyor bekle beni "home sweet home"
  • perşembe günü tekrar iş başı
aslında o kadar da sıkıntı değil gibi görünüyor ama bu haftayı atlasam da bu stresli olayları arka arka yerine şöyle bir dört aya sığdırsam olmaz mı be pazartesi :/ hı ? hı?
bu da bu sıkıntılı halimin şarkısı
(aslında şarkının sıkıntıyla alakası yok ama olsun :))


Hiç yorum yok: