8 Ekim 2012 Pazartesi

sezonun ilk yağmuruyla sırılsıklam oldum

siz bu satırları okurken ben battaniye ile kucaklaşmış bir şekilde evdekilere "BU EVDE SICAHH BİR ŞEY YOHH MU YOHH MU SICAK BİR ŞEY?" diye bağırıyor olacağım..

sezonun ilk yağmurunu yemiş bulunmaktayım. hemde bindiğim otobüsün içinde.. evet otobüsün içinde sırılsıklam oldum sanırım eve yürüyerek gelsem daha az ıslanırdım diye de düşünmeden edemedim..
otobüste benim oturduğum koltuk ve etrafının tabanı yoktu her halde yoksa ne den bu kadar su damlasın anlamıyorum ki..nereden geldiği belli olmayan yağmur suyu tamamen ıslattı beni hayır kalkacak yer değil adım atacak yer yok tam ortadayım millet iyice çekmiş kendini ben ortada en büyük kaybeden gibi duruyorum sanki vebalıyım artık en son dayanamadım baktım şoför de umursamıyor sinirlendim açtım ŞEMSİYEMİ otobüsün ortasında şemsiyeli biri dikiliyor sonuçta şoför eşşek değil sonunda fark etti ve gevrek bir ses tonuyla "YAEE YİNE Mİ DAMLATIYOR TAVAN KUSURA BAKMAYIN YAEEE" bende hani kendi kendime etrafımdakiler duyacak şekilde "damlamıyor yağmur buraya yağıyor" dedim işte gülüştük bir kaç kişi falan yani artistliği ve espritüelliği de elden bırakmıyorum sonra şoför tekrar "çok mu damlıyor yaee" diyince önümdeki çocuk demez mi yüksek sesle "buraya damlamıyor resmen yağıyor" diye ne sinirlendim ne sinirlendim ulan amk sen benim esprimi çalıp neden tüm otobüsü güldürüyorsun..evet tüm otobüs güldü :( benim esprime ben yapmadan tüm otobüs güldü :(
en çok ta bu durum içimi üşütüyor..bunun  yüzünden hasta olacağımı düşünüyorum..
lanet olsun sana mal adam mal adam!!!!!!!!!!!

4 yorum:

biricitconsungunlugu dedi ki...

ıkı tane mımın var bende:)
ıstanbul cok fena yağmurlu valla bu arada cok soğuk dondum resmen:)

tutarsiz turşu dedi ki...

hemen bakıyorum mimlerime (: teşekkür ederim...
bu soğuklarda hasta olmasak iyi valla mevsim geçişleri hep fena yapmıştır beni :/

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Ben o ıslaklıkla işe döndüm ve dondum, donuyorum şu an.

tutarsiz turşu dedi ki...

kuzum dikkat et kendine :( enişteye söyle sana sıcak çorba yapsın (: