16 Ekim 2012 Salı

yine gözlerim yanıyor

denenmiştir..saat kaçta yatarsam yatayım, kaç saat uyursam uyuyayım yine de sabah kalkınca uykusuzluktan gözlerim yanıyor..engel olamıyorum bu duruma ve daha çok uyumak istiyorum..

ama bugün uyuyamam..
bugün saat 14:00 gibi dönemin ilk jürisine çıkacağım .s biraz tırsmıyor değilim hani..her şeyim tam olmasına rağmen (ama her zaman her şeyin tamdır illa bir eksik bulur hocaların) stresliyim yani..
raporumu temize çekiyorum ve sunum hazırlasam mı diye düşünüyorum..büyük ihtimal ikisini de yapacağım ama ikisi de yarım yamalak olacak aman neyse o kadar haritalar için uğraştım bunu da umursamayacağım yani .s
yarın evime gidiyorum bu sefer bayram tatili bana çok erken başladı bizimkileri de bir hafta bile dolmadan baya bir özledim..aklıma birinci sınıftaki hallerim gelmiyor değil (: ailemi bırakıp en az üç sene nasıl gideceğim yurt dışına diye soruyorum bazen kendime bazen yanımda kim varsa..en çok gittiğim adam enin ailen olacak cevabını alıyorum, annemden bile..
acaba o ailemi şimdiki gerçek aileme tercih etmek benim için kolay olabilecek mi?
bu da sevdiceğimin şarkısı olsun madem bu günlük..bakalım iyi gider mi?

Hiç yorum yok: