26 Ocak 2012 Perşembe

sorunlarımı buldum


evet sorunlarımı diyorum çünkü hayatımdaki her şeyi bir nedene bağlayacak kadar saçma sapan bir insan olmadım asla..
mesela her şeyi yalnızlığa bağlayan kaybedenlerden olmadım..tek tesellim asla kahve ve çikolata ile ufka bakmak olmadı...şarkılardan dem vurup kendimi umutsuzluğa sürüklemedim..

her şeyin suçlusu maddiyat demedim...satın alamadıklarımı düşünüp elimdekileri görmemezlikten gelmedim ben..ve bunları -sahip olmak zorundayım- gözüyle bakmadım..

zamansızlıkta benim tek sorunum olmadı...planlansa bile her şey yetmiyor zaman diye düşünmedim..ya da zaman kalmadı yetişmez mantığıyla yapmam gerekenlerden vazgeçmedim...

sevgisizlikte olmadı benim tek sorunum..sorunlarım yok gibi davranırsam onlar gerçekten de yok olur gibi korkak bir yapımda ve dışım ceviz gibi sağlam içim dokunsan ağlayacak...hayır hayır bu da TEK sorunum olmadı...

bu saçma sapan başlıklar tek değil ama bazen ufaktan ufaktan sıkıntı yarattılar bana ama az çok yara almadan kurtulmaya baktım...başlıkta da diyorum ya sorunlarım buldum.....evet buldum...

benim sorunlarım sorunlarımın üzerine gitmeyip onlardan kaçmakmış meğerse..
ama bunları itiraf ettim ya kendime......şimdi dünyamı yerinden oynatabilirim (:

3 yorum:

Profösör dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş. sorunların üzerine korkusuzca gitmek gerek. iyi bir tesbit. Yeniden dünyan güncellenir. sen de kendini bulursun. İstediğin gibi ve istediğin yerde..

tutarsiz turşu dedi ki...

teşekkür ederim (:
evet korkuların üzerine gitmek gerek bu belki ilk başta biraz çekingenlik biraz korku dolu olsa da eğer bir şeyleri değiştirmek istersek yapılamayacak şey yok...umarım kendimi istediğim gibi istediğim yerde bulurum(:

Arrow Cave dedi ki...

şimdi de çözüm zamanı..