10 Ocak 2012 Salı

bu dünya bana güldüğünde tek dişim kalmış olacak cevap veremeyeceğim ona yanıyorum :/

finalinden 90 almazsam geçemeyeceğim sınavın olduğu bir dünyaya çocuk getirmek istemiyorum.....(devrelerden ümidimi kestim)
bilgi işlem sayfasını açıyorum hocalar sanki vize notlarımla sayısal loto oynamış gibi..notların götü başı ayrı oynuyor..nerden tutsam tuttugum sınav elimde kalıyor..hayır ben bunu hakedecek ne yaptım...
projem güzel olsun diye projeye eğiliyorum bu sefer derslerin ucu kaçıyor...derslerle ilgilenim diyorum bu sefer proje tam allahlık....
şu dönem bitse de kurtulsam azıcık ya...bütlere kadar rahat olsam yeter bana....
ben bu iletiyi yazarken çoğu tumblr ahalisi uyuyor ya işte bu beni çok üzüyor...onu geçtim ben bu iletiyi birse okulun bilgisayarından yazıyorum...8 de sınav mı olur :(

1 yorum:

Profösör dedi ki...

önce okul işini halletmek gerek..