9 Ocak 2012 Pazartesi

belki benim sorunum yoktu cidden..

birisiyle tanışırken aklımda hep aynı sorular geçip duruyor..başka sorular gelmiyor ve fark ettim ki genel tanışma durumlarını sevmiyorum evet ben hayatı belki de hala 90 yıllar amerikan filmleri gibi görüyorum(: neden amerikan dedim bilmiyorum ama türk filmi olmadığı kesin (:
can bonomo gidiyormuş şu adını hep yanlış söylediğim yarışmaya ben yurovizyon diyim seiz ne dediğimin doğru yazılmış şeklini anlayın olmaz mı? adamı tanımıyorum ama az önce meraktan bir şarkısını dinledim..eh işte bakalım biraz daha dinlemem lazım yorum yapabilmek için...
kişiyi tanımlayan özel cevaplar vardır ben o yüzden ilk bakarım ortak özelliğim var mı...özel sorular ve özel cevaplar hesabı....
futbol söz konusu olunca pek bir şey bilmem ama sonuçta doğma büyüme galatasaraylıyım...teknik terimleri bilirim milli maçlarıda izlerim ve galatasarayın maçlarını bir de yabancılar ile türk takımlarının yani bir nevi yine milli  maçlar oluyor onlarıda izlerim...o değilde baya futbol ile haşır neşirmişim ama anlamıyorum pek demeyi tercih ediyorum her zaman benim bildiğim ve seyrettiğim bana kalsın hesabı (:
blues a taktım bu araar..beni rahatlatıyor dinlendiriyor falan demek isterdim ama hayır blues beni hırçınlaştırıyor hatta resmen kendi kendime savaştırıyor beni..ne güzel bir duygu bilemezsiniz diyeceğim ve hatta burada bir şarkı paylaşacağım ve siz dinleyeceksiniz ve begeneceksiniz yani umarım (:

Hiç yorum yok: