23 Kasım 2011 Çarşamba

yok ya azalır daha fazla yağmaz dedim

demez olaydım...
iki gündür feci biir bogaz ağrısı ve kuru öksürük belasının içindeyim..dikkat ediyor muyum kendime? evet kesinlikle dikkat ediyorum yememe içmeme ilaçlarıma falan ama yapacak bir çok ödev proje vb haltlar olunca istemeden bünyede zayıf düşüyor ne kadar dikkat etsem de...
bölümden çıktığımda yağmur çiseliyordu..dolmuş sırasını görünce yaa şimdi meydanda ne yapacağım yarın geçerim eve yürüyerek geçeyim dedim...okulun çıkış kapısına gittiğimde yağmur biraz hızlanmıştı orada bekledim dolmuş ama hep dolu geçti dolmuşlar..bende beklemekten sıkkın baş ağrım eşliğinde dedim ki zaten yirmi dakika da eve gidiyorum (hatta rekorum 13 dakika neyse) yürü dedim tutarsız..
demez olaydım...
yağmur yürümeye başlar başlamaz hızlandı artıkça arttı şiddeti...sırılsıklam geldim eve uyudum uyandım hatta bir şey yemeden uyuduğum için sanırım açlıktan kan şekerim falan düştü karabasan geldi uyanamadım sonra bağırarak uyandım falan...zaten hasta olunca ben hep halisülasyon falan görürüm uyanamam bağırırım kimse duymaz falan..havale geçirmek çok sıradan olur hatta...
neyse uyandım çok sevdiğim arkadaşlarım yemek hazırladı enerji dopingi yedirdiler zorla ilaç çay falan iyi oldum biraz..sonra çizim yaptım ödevlerimiz yazdım hazırladım falan...şimdi yine kötüyüm biraz...ama geçer yani biliyorum illa ki geçer /:
şimdi ödevlerim bitti projemi istediğim gibi yazdım falan bir nevi üzerime düşen görevleri tamamladım..hatta bloguma yazı yazarak benden beklenilen beklentilerin (biraz karışık oldu evet) üzerine çıktım...
evet canım sıkkın ama o konuda konuşmak istemiyorum en sevdiğim filmlerden biri başladı JUNO :) onu izlerken tv karşısında peçetelerim ile beraber sızmayı düşünüyorum
o zaman bana iyi seyirler bana iyi geceler (:

ve filmin en sevdiğim sahnesini de paylaşacağım (:

4 yorum:

Böcek Yiyen Peygamber dedi ki...

Bu filmi çok severim hele başlangıca ölüyorum :) Geçmiş olsun o halde burun akması yoksa sıkıntı yok, burnum akmasın hastalıktan gebereyim razıyım :)
Neyse... http://youtu.be/20PQBtyfNZY

Profösör dedi ki...

Hem hastasın.. hem film izliyorsun, hem de ödevlerin ve projelerin var..

arya in neverland dedi ki...

VALLA HASTAYSAN TEK Bİ ŞEY ÖNERİCEM KARABİBERLİ ZENCEFİLLİ BAL! ANNEANNEMİN KOMBOSU EN SON BANA BRONSİT DİYE 21 İĞNE YAZDILAR BU ÜÇLÜYLE ÇIKTIM İŞİN İÇİNDEN Bİ TANE İĞNE OLMADAN. HADİ KUZUM KALK Bİ KAŞIK BAL Yİİİ İYİ GELİR FAZLADA YORULMA EMİ KUZUM:)

tutarsiz turşu dedi ki...

@böcekyiyenpeygamber evet film çok güzel(: burun akıntım var ne yazık ki :/ video için teşekkürler (:

@profösör hastayım evet yatarken başladı tv açık halde bakınıyordum yani hani film için uykusuz kalmak falan gibi bir durum yok (: ödev ve projelerimi bitirmiştim zaten hastada olsam üzerime düşen sorumlulukları yaptım (:

@aryainneverland önerdiğin karışımı hatta bir çoık karışımı evet yedim bende de astım var etkili oldumu bilmiyorum ama biraz daha iyiyim hangi karışım işe yaradıysa artık :P teşekkür ederim (: