12 Kasım 2011 Cumartesi

bahaneler üretmekte üzerime yok desem ayyy aynı ben der misiniz?

ders çalışmam gerekiyor hemde öyle böyle değil deli gibi..başka hiçbir şeye vakit ayırmayacak şekilde...sıkılmadan başından kalkmadan..öyle lazım gelir çünkü tüm derslerimi vermeliyim bu dönem..
ama gel gör ki işin aslı öyle değil ne yazık ki..değil ders çalışmak kitabın kapağını açasım yok..konulara göz gezdireyim biraz okuma yapayım falan ııı yok..testlik bir dersim haliyle yok..resmen belamı arıyorum..
arkadaşımla konuştum en son hangi konular falan diye onunda benden geri kalır yanı yok dışarı çıkmış daha yarın var diyor hayır bir günlük bir ders olsa tamamda değil koskoca BÖLGE PLANLAMA yani şöyle düşünün benim bölümüm şehir ve bölge planlama dersin adı bölge planlama durumun ciddiyetinin sanırım farkına vardık tekrar..tam telefonu kapatırken demez mi hoca sadece iki tane soru soracak bu arada (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) ünlemli yerleri uygun küfürlerle doldurunuz lütfen...
hayır ilk dersten beri en az 200 300 sayfalık okumalar verilen bir dersin vizesinde nasıl hoca iki tane soru sorar değil mi?saçmalığın daniskası..
bu cümleleri yazarken bahanen yok tutarsız çalışmalısın diyordum ki kendi kendime tak ışıklar gitti ve tüm mahallede elektrikler kesildi...
(her fırsatta küfür ettiğim vınn a sevgi, dolu gözlerle bakıyorum şu an)
sanırım Yaradanın sevdiği değil lanetlediği bir kulum bazen diyorum ki başıma gelen olumsuzluklar illa benim yaptığım yanlışlardan kaynaklanıyordur.yani bir nevi KARMA. evet ben bu dünyada yaptığımız yanlışları çekmeden öbür dünyaya gidebileceğimize inanmıyorum çok sırlar dünyası tarzı oldu ama öyle yani...
yazı nereden nereye geldi neyse hazır elektrikler gitti gidip meyve hazırlayayım kendime hem belki portakal kabuklarını sobanın üzerine koyarım...(evet soğuğu bahane edip ders çalışmaktan vazgeçmeyelim diye yaklaşık bir saat önce evin sobasını kurduk gürül gürül yanıyor:))

Hiç yorum yok: