19 Kasım 2011 Cumartesi

psikolog mu? hayır kuaförü tercih ederim…. hatta yemek yapmayı…hatta yemek yapmalıyım hemen şimdi…

bugün kafamda ki tek cümle şu....ev arkadaşlarım çok şanslı...çünkü bugün sınavım yok onların var akşam beşten  önce eve gelemeyecekler hayır hayır bu yüzden değil şansları kinaye yapmıyorum.kinaye kelimesini kullanarak sanırım biraz yaşımı belli ediyorum hayır dogum günü sendromuna girmedim hem ne var her canlı dogar büyür yaşlanır ve ölür...
ALLAHIM YAŞLANIYORUMMMMM!!!!!
konu ne ara buraya geldi...neyse işte ev arkadaşlarım için -vize haftasının yorgunluğunu atmak için- yemek yapacağım bugün hemde ne yemek..kafamda bir sürü plan var (: önce hangisinden başlasam diye bile düşünüyorum...
bu yazıya o yüzden resim koymayacağım akşam yemek masasının fotsunu paylaşırım artık....
evet bir rahatlama şekli olarak yemek yapma psikoloğa beş basar (:
ehiehi (bu şekilde gülerek de tekrar gençmişim gibi hissediyorum ah beyin bedava :))

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Afiyet olsun şimdiden..