8 Eylül 2014 Pazartesi

YILLAR YILI DERT YOLUNDA NE İLK NE DE SONUNCUYUM

ben acılar çocuğuyum diye bir giriş yapmak istiyorum açıkçası. çünkü bu aralar cidden acılar çocuğuyum.

ne kadar zaman geçerse geçsin hep karşından gelene çarpacaksın..
hep kaybedeceksin...
kan kaybedeceksin...
ne çektin be kızım bu hayattan demek istiyorum ayrıca da.

eylül geldi dedik tüm sorunlarımız ağustosta kaldı bir yaz sızısıdır geçer dedik olmadı. eylül geçmek için değil resmen geçirmek için başladı diyebilirim yani.
kendi kendimi teselli de edemiyorum çünkü halihazırda ama ne yapayım sevdim sandım sanki cümlesini teselliye uğratacak kelimeler cümle olmak için zihnime yerleşmediler.
şunu biliyorum ki;

"içine düştüğüm nefret biraz miras biraz alın teri"

kaderim böyle olmamalı ya bir ara silkelenip kendime mi gelsem ne yapsam?

O ŞARKI

Hiç yorum yok: