3 Ağustos 2013 Cumartesi

tatilim başladı kırmızı halıda yürümek istiyorum

kafamda kurduğum her şey olsa sanırım büyük bir buhrana düşerim...evet tam da şu an da kafamdakilerin hepsi olsa hayatımın amacı kalmaz herhalde :/ insanın tüm hayatının hayalini kurması cidden de çok yanlış bir hareket değil mi? sadece ne kadar küçük bir dünyada yaşıyormuşum diyorum şu an kendime, bunu fark etmek can sıkıcı...

bugün saat 12:00 itibari ile bayram tatili iznim başlamış bulunmakta ve ben bu izin başlangıcını eve gelip ütü yaparak kutladım. ütü mü en sevdiğim :/ !
bir önceki yazımda da valiz hazırladığımdan daha doğrusu bu yönce bir kaç hamle yaptığımdan bahsetmiş o hamleler hala duruyor bi gelişim olmadı evrimleri tamamlanmadı. son dakika benden beklenmeyecek bir performans göstermeyi düşünüyor bu konuyu kapatıyorum (:
izlediğim dizi final yaptı ağlattı okuduğum kitap bitti ağlattı. kitabın buraya yorumunu yapamam ama bir ara dizim hakkında bir yazı yazmayı düşünüyorum cidden. bu da benim buraya söz verdiğim dördüncü yazı dizisi olacak. kendimi tebrik ediyor başarılarımın devamını diliyorum (:

bu arada...
zamanla geçmeyen tek şeyin özlemek konusunda hem fikir olduğum günler yaşıyorum yine ve gelecek günlerden ilk kez korkuyorum. ne kadar kötü şeyler yaşayacağım konusunda endişeleniyorum ve güzel günlerin uzak olduğunun da farkında olduğum için hiç kendimi umut yalanıyla kandırmak istemiyorum. gelecek endişemin yaşlanma sebebim olacağı sanırım kendini baya belli etti.
                                       

bu yazının şarkısı (: iyi dinlemeler (:
       

Hiç yorum yok: