20 Ağustos 2013 Salı

Ne isin var senin konsoloslukta?

Sabahin korunde kalkip sira beklemek icin gelmisim sanki dunyaya :/ vize islemleri mi cekilecek dert degil canim.ulkemde son bir senemin kalmasi ne kadar can sikici bilemezsiniz :/ neyse bu son seneyi iyi degerlendirmeli (:
Gunlerdir tabir yerindeyse yollardayim isten cikisimi alip kendimi yollara vurmus gibi hissediyorum sanirim bu tatile uzun zamandir ihtiyacim vardi malum eylulde yine okul yollari bekler beni dort gozle :/ omrumun dortte biri kadar kismini gecirdigim universite sanirim bensizlige dayanamiyor ki yakami bi turlu birakmiyor (:
Su an tam da olmak istedigim yerde olmak istedigim kisilerleyim heralde, tam su an olmasa da genelden bahsediyorum.hani (:
Bir de yaptigim deneyler basariyla sonuclandi. Ne deneyi oldugunu anlatayim bir insan kendini ne kadar esmerlestirebilir deneyi (: akdeniz saolsun ten tonum en az bes derece koyulasti sanirim (: sutlu kahveden cikolata kahveye hatta belki ordan da varsa bitterli kahveye dogru yol aliyorum.gibi sanki (: napalim bronz ten allah vergisi olmuyorsa zorlarim bende (:
Beyazli olan benim (;
Bugunun sarkisi


Hiç yorum yok: