13 Nisan 2012 Cuma

ben değil bu dünya fahişe

"bir fahişe sabaha karşı çok seksiymişim öyle diyor"
diye başlıyor teomanın bu şarkısı.bence teomanın en dikkatle dinlenecek şarkılarından birisi. sözlerinin her birinin başka başka anlamı var sanki..
"sordum 'niye sattın' diye 'yoksulluğunu?' 
dedi, 'elimdeki sadece buydu.' 'niye sattın vücudunu?' 'daha mı kötü' dedi 'satmaktan ruhumu?'
bu söz bana kadınların ne durumda olursa olsun hep aynı tip -acı çekmiş ve acıdan kurtarabilecekleri- adamları çekici bulduğu durumunu anlatıyor açıkçası şarkıyla pek ilişkisi olmasa da ben böyle anlıyorum.


şarkının en can alıcı sözü sanılıyor bence de evet can alıcı ama en can alıcısı değil..
çünkü benim en sevdiğim sözü ise "sevdim seni ama bir şekilde hüzün var diye gözlerinde" 
hep öyle olmamış mıdır?hep kaçan kovalanır arkada kalanlara bakılmaz..bence insan ırkı olarak ki burada cidden kadın erkek ayrımı yapmak istemiyorum çünkü hepsi aynı yolun yolcusu insanlarız.neyse konuyu fazla dağıttım demek istediğim o ki ;
hep acı çekeceğimizi insanlara aşık olmaya çalışıyoruz. evet belki aşık olmuyoruz ama bunun için çalışıyoruz. kötü erkekleri yola getirmek biz kadınların işiymiş durumun tek çekici yanı buymuş gibi..

ilk kez kafamda bu kadar kelime varken bu kadar saçma cümleler kurduğumu hissediyorum sanırım şarkıdan düşündüğümden daha fazla etkileniyorum.

Hiç yorum yok: