15 Aralık 2011 Perşembe

günler geceler önce saat bir ara 9:50 idi...

GÜNLER GECELER GEÇTİ KAÇ TANE HİÇ ANLAMADAN
Vurdumduymazlık değil benimkisi sadece bir şeyler yapmak için çok uğraştığımdan hayatı ıskalıyormuşum hissine kapılıyorum… Ben sorumluluklarımı yerine getirmeye çalışırken yaşam enerjim sıfırlanıyor bunun için bir şey yapamıyorum…
Ünlü bir deyiş hep duyarız ve tüylerimiz diken diken olur “ bugün Allah için ne yaptın?” tamam bu konuya girmeyeceğim çünkü verecek cevabım beni daha da umutsuzluğa sürükleyecek. Evet günahkarım emirleri yerine getiremiyorum ve istemeden de olsa yasakları çiğniyorum. Cezalandırılanlardan olacağım az çok aşikâr. Neyse…
Ben bu soruyu uzun zamandır kendime soruyorum “bugün kendim için ne yaptım?”. Sorumluluklarımı yerine getirmek için vücuduma eziyet ettim uykusuz kaldım kafein komasına girdim sigarayı arttırdım stresten ellerim artık durdurulamaz şekilde titriyor falan filan evet cevabım belli ben uzun zamandır kendim için hiçbir şey yapmıyorum. Yapamıyorum ki olmuyor yani o kadar çok gündelik hayatın içinde sıkışıp kalmışım ki bazen günlerin geçme hızına şaşıyorum yine çok ünlü bir laf “ belki de hayatımın en güzel zamanları” geçerken ben durup nasıl geçtiğine bile bakamıyorum.
Hep bir şeyleri ıskalıyormuşum gibi bir hisse kapılıyorum ya o his tamamen gerçek çünkü ben bu tempoyla yaşamayı kaçırıyorum. Yaşamdan zevk almayı geçtim sadece geçerken bana bir ses etsin.

2 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

hayatı ıskalama lüksümüz yok :)

tutarsiz turşu dedi ki...

yok ne yazık ki ama bazen diyorum ki on ikiden de asla vuramayacağım :/