9 Aralık 2011 Cuma

bu duygusuz olduğumu göstermez

tamam çok şirin bir fotoğraf değil mi? evet gayet şirin talı yerim ben seni lik bir fotograf ama ben bu fotograftan etrafımdaki insanların etkilendiği kadar etkilenemiyorum...olmuyor ben çok bebek sevmiyorum çocuk sevmiyorum hatta ilerde çocugum olacaksa direk bebeklik çocukluk ergenlik zamanlarını geçsin gelsin yanıma..tamam saçma ama ne diyebilirim herhangi bir şeyin neredeyse tüm sorumluluğunun üzerimde olacagı fikri ürkütüyor beni...
bu yazı nereden çıktı diyebilirsiniz gecikmeli olarak hımym ın son bölümünü izledim..üzülmedim mi üzüldüm ama yine de ........................



neyse..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

himym'in son bölümüne ne olmuş? neden kimse bana bişey anlatmıyor? izlemem mi gerekiyor?!

tutarsiz turşu dedi ki...

kesinlikle izlemelisin sanırım ağladığım 3. hımym bölümüydü ):