5 Temmuz 2013 Cuma

neler yapıyorsun tutarsiz?


hep aynı şeyler ya pek bir farklı değil günlerim...işe git, işten çık, erken uyu yorgunluktan sonra erken kalk geç kalmamak için...yok fazla farklı bir şey yok :/
yeni bir şarkıya sarmıştım 
işte bu (:

az önce dinlediğim başka bir şarkı sayesinde ondan vazgeçtim bu yeni şarkıya sardım (:
o da işte bu (:

filmler ile arama ine bir set çekmiştim o seti kaldırdım (: hatta dün gece keyifli bir animasyon izledim (: bir ara uzunca yazmayı düşünüyorum animasyonları bunu da eklerim.
işte bu (:

 pazar gününü bir seriye ayırmaya karar verdim...daha karar vermedim ama şöyle devam filmlerini izlemeyi seviyorum yani bakalım ne çıkacak şansıma (: önerilere açığım tabii (:
bunların dışında başka bir şey yok...o değil de ne kadar sıradan sıkıcı bir hayatım var ya :)



2 yorum:

Profösör dedi ki...

Hayatın sıkıcı tarafları olabilir; gülün bile dikeni var. dikansiz gülün kokusu olmaz. Can sıkıcılık olacak ki; güzel günlerin değerini anlayalım...

Unknown dedi ki...

degişken ruhlu baggyannn :) selam balımsss :) blogunu yine talan etmeye geldim :) pinhani benim bebeim ayrıca çekiliş beni sevmiyor :/