14 Şubat 2013 Perşembe

hayallerime giden yol bu kadar çetrefilli olmayaydı, iyiydi.

(bugünün şarkısı)
( Don't dream ıt's over)



hayallerimle ufak tefek sorunlarım var.. mesela ben onları kuruyorum onlarda sürekli batıyor...bir yüzümü güldüren olabilme ihtimali var olan hayalim yok...sınırlar ve imkansızlıklar ile dolan yaşamımda tek sığındığım şey olan hayallerime ulaşmak bu kadar zor olmasaydı iyi olurdu.

sanırım benim sorunum belli...ben;

koyduğum hedef için hiç bir zaman cesur olamam ya da onu gerçekleştirmek içi ciddi manada bir şey yapamam.



3 yorum:

sevda dedi ki...

"koyduğum hedef için hiç bir zaman cesur olamam ya da onu gerçekleştirmek içi ciddi manada bir şey yapamam." olmak yada olmamak işte bütün mesele bu :)

tutarsiz turşu dedi ki...

hep pislik pislik yorumlar yapıyorsun :D lütfen beni hüznümle başbaşa bırak :(

sevda dedi ki...

ne kadar bencilsin yaa senin yaptın pislik asıl insan hiç hüzünü tek başına yaşar mı? olmaz neyse işte olmak yada olmamak :))))