1 Ocak 2013 Salı

yeni bir yıl binbir umut

bu yazıyı aslında dün gece yazacaktım..ama yazıyı yazacak kadar vaktim dahi olmadı :/ her sene olduğu gibi bu senede çizim yaparak girdim yeni yıla :( umarım bu sene son olur...

yeni yıldan fazla bir beklentim yok açıkçası çünkü yeni bir yılın başlamasının yeni bir günün başlamasından farkı yok gözümde..,her yeni gün farklı bir gün farklı bir umut..
hayattan beklentimi yüksek tutmamayı öğrendim sanırım zamanla çünkü beklenti büyük olunca hayal kırıklığı da o kadar büyük oluyor bu fark ettim artık..
ne kadar karamsar bir yazı oldu ya..
4 saat uyku ve şiddetli bir baş ağrısının eseridir üzerime alınmıyorum (:
4 ocakta projemi teslim edince eski halime döneceğime söz veriyorum (:

2 yorum:

Adsız dedi ki...

amin amin. iyi yıllar :D

tutarsiz turşu dedi ki...

iyi yıllar (: