14 Kasım 2012 Çarşamba

benim içimden geçenler olsa keşke

şu aralar tek bir dileğim var.. ve bu dileği herhangi birine söylesem beni deli bile sanabilir.. ama olsun sonuçta bu yalan dünyaya bir defa geliyoruz hayallerimizin arkasından gitmişiz çok mu?

bu dilek öyle enteresan bir şey ki tüm hayatımı değiştirecek ve beni çok bambaşka dünyalara götürecek bir dilek..ne diyeyim benim için dua edin ve olsun.. ucunda bir çok üzüntüde var gözyaşı da biliyorum ama ben ne kadar kötü olursa olsun bu dileğimin gerçekleşmesini bütün kalbimle istiyorum..


3 yorum:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

hayirdir balim?

tutarsiz turşu dedi ki...

hayırdır inşallah üsturupsuzum..dua et benim için (: içimden geçen hayırlı olsun..

tutarsiz turşu dedi ki...

hayırdır inşallah üsturupsuzum..dua et benim için (: içimden geçen hayırlı olsun..